Toon posts:

Gratis HTML website?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil mijn HTML script uittesten. Maar ik wil het testen door zelf een website eigenaar te zijn en mijn HTML script te laten runnen. Kan dit gratis ergens?

Ik wil gratis HTML website kunnen bouwen. Ik vind het niet erg als het onder een ander domeinnaam etc valt. Het is alleen om iets te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:17

TommieW

Numa numa.

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wil. Is WordPress wat je zoekt?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39

orf

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:13:
Hallo allemaal,

Ik wil mijn HTML script uittesten. Maar ik wil het testen door zelf een website eigenaar te zijn en mijn HTML script te laten runnen. Kan dit gratis ergens?

Ik wil gratis HTML website kunnen bouwen. Ik vind het niet erg als het onder een ander domeinnaam etc valt. Het is alleen om iets te testen.
Bij PCextreme heb je een gratis hostingpakket voor statische HTML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Je kan vrij makkelijk een lokale webserver op je computer opzetten en daar zoveel HTML testen zoals je wil. Kijk bijvoorbeeld naar XAMPP.
edit: Als het overigens alleen HTML is hoeft dat niet eens, gewoon je bestandje .html extensie gegeven en in je browser openen.

[ Voor 25% gewijzigd door g0tanks op 02-11-2017 20:19 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:15:
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wil. Is WordPress wat je zoekt?
Ik heb een HTML script gemaakt. En dit wil ik verwerken in een website. Ik wil dus gratis een website kunnen maken via HTML.

Dus zodat men naar www.test.nl ofzo kunnen gaan en dat mijn script gaat werken.

Tegenwoordig hebje kant en klaar website maar ik wil bouwen met HTML.

Gratis dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:17:
Je kan vrij makkelijk een lokale webserver op je computer opzetten en daar zoveel HTML testen zoals je wil. Kijk bijvoorbeeld naar XAMPP.
Het probleem is dat ik het online wil. In een website.

En niet lokaal testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 15:22

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan gratis statische websites hosten met Github pages.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
orf schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:17:
[...]

Bij PCextreme heb je een gratis hostingpakket voor statische HTML.
Dit is het denk ik.

Alleen je moet betalen voor domeinnaam. Dat is logisch. Maar ik wil zeg maar dit gratis kunnen doen.

Het maakt me niet uit als het domeinnaam onder reklame valt. Bijv www.tweakers.mijnwebsite.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:18:
[...]

Het probleem is dat ik het online wil. In een website.

En niet lokaal testen.
Je wilt gewoon ergens gratis en website hosting. De xampp methode werkt uitstekend, maar dat zoek je dus niet. Volgens mij heb je ook weinig zelf gedaan om het te vinden. Dit is toch wel heel makkelijk te vinden via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gitano schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:21:
[...]

Je wilt gewoon ergens gratis en website hosting. De xampp methode werkt uitstekend, maar dat zoek je dus niet. Volgens mij heb je ook weinig zelf gedaan om het te vinden. Dit is toch wel heel makkelijk te vinden via google.
Ik ben een starter en heb amper kennis/ervaring met dit soort dingen. Vandaar mijn thread :)
Ik zat al een tijdje te googelen maar als je niet weet naar wat je precies moet googelen gaat het lastig.

Ik ga Xampp ook even uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:21:
[...]

Dit is het denk ik.

Alleen je moet betalen voor domeinnaam. Dat is logisch. Maar ik wil zeg maar dit gratis kunnen doen.

Het maakt me niet uit als het domeinnaam onder reklame valt. Bijv www.tweakers.mijnwebsite.nl
Domeinnaam is gewoon een redirect naar bijvoorbeeld subdomein.pagina.nl/mapje/doei (of een ip adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 19:24
Zoek met google naar 'gratis hosting'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:45

Reptile209

- gers -

9 van de 10 isp's hebben volgens mij gewoon een mogelijkheid om een pagina te hosten. Iets als home.ziggo.nl/reptile209 bijvoorbeeld. Heb je daar al naar gekeken?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gratis hosting site gevonden. Ik upload mijn HTML script en de website is live.

En de script werkt!

Ik heb wel een ander iets wat ik nog graag wil maar doe ik wel in een ander thread. Anders is het misschien misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 22:12
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:43:
Ik heb een gratis hosting site gevonden. Ik upload mijn HTML script en de website is live.

En de script werkt!

Ik heb wel een ander iets wat ik nog graag wil maar doe ik wel in een ander thread. Anders is het misschien misleidend.
En waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Misschien een optie is ook bij PcExtreme het statische pakket nemen en dan bij freenom.com een .tk, .ml etc domeinnaam nemen. Dan hoef je voor beide niets te betalen, alleen moet je (dacht ik) een keer per jaar je domeinnaam gratis verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daupie schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:34:
Misschien een optie is ook bij PcExtreme het statische pakket nemen en dan bij freenom.com een .tk, .ml etc domeinnaam nemen. Dan hoef je voor beide niets te betalen, alleen moet je (dacht ik) een keer per jaar je domeinnaam gratis verlengen.
Volgens mij is bij freenom een domeinnaam gratis t/m 12 maanden, maar vanaf 1 jaar kost het geld (1 jaar en 12 maanden zijn aparte opties). Net voor die 12 maanden kan je het wel weer 12 maanden gratis verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

misschien trekt https://nl.000webhost.com/ je aan?

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:45
Maar waarom moet het perse online? Je scriptje in xampp kun je ook met het powershell scriptje via http://localhost/mijnscriptnaam.htm benaderen. Of probeer je een advertentieweergave na te bootsen om zo geld binnen te hengelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goed, laten we hier een eind aan breien. Tharrusz, we praten hier over het ontwikkelen van websites, hosten ervan kan, heel verrassend, in Internetproviders en Hosting besproken worden. Ik ga je topic echter niet verplaatsen, want het ontbreekt verder ook aan nogal wat eigen inzet en zelfredzaamheid, toch twee dingen die overal op GoT heel belangrijk zijn. Zie De Quickstart in het geval dat je er nog niet uit bent en een nieuw topic wil openen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.