Toon posts:

tv kijken op 2de monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
op me moederboord zit vga onboard
(s3 savage4 32mb ) zelf doe ik er een leadtek geforce 2 pro 64mb in .is het mogelijk om op dit systeem nu 2 monitoren aan te sluiten ??? en er op 1 tv te kijken en op de ander bijv internetten of te gamen ???

Verwijderd

Nope, zal iig zeer traag gaan

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 22:08

voz

De echte kenner

Ik denk dat het wel kan als de onboard VGA niet automatisch wordt uitgeschakeld bij et plaatsen van een andere grafische kaart en als de onboard VGA via PCI werkt. Als de onboard kaart via AGP werkt en je stopt er een AGP kaart bij, werkt het in ieder geval niet omdat je maar 1 AGP-kaart kunt gebruiken.

Systeemspecs
PV Installatie

Verwijderd

Topicstarter
ja de vga onboard werkt via pci chipset dus het zou mogelijk kunnen zijn

Verwijderd

Waren alle kaarten maar zo handig (op dit gebied) als de Matrox G450 he?

Verwijderd

Was nij wel gelukt. In de help van je os staat een lijst met welke video kaarten dit ondersteunen. Je comp verdeeld het beeld dan over twee monitoren, of wat jij wil.

Verwijderd

Topicstarter
OS???? maare welke video kaarten ondersteunen dit dan ??? en kan ik regelen dat me onboard vga gewoon blijft draaien tegelijk met mijn leadtek geforce 2 ????

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:12

Milmoor

Footsteps and pictures.

Niet elk OS doet multi-monitor. Hier is wat info uit de search (hint) over een win98 systeem.
<quote>
De dualhead Matrox-oplossing is stoer, maar duur. Ik heb een el cheapo 3d kaartje, een oude Matrox Mystique en een S3-Virge 3D in een Win98 machine gehad. Werkt perfect, maar kost wel veel PCI sloten. Zolang het maar WHQL certified drivers zijn gaat het wel goed (zie . Dit doet alleen geen cloning, maar daarvoor kan je eventueel een monitor-splitter gebruiken.
Kijk maar eens bij MS. Win98 kan tot 9 monitoren aan...
</quote>

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1