Vraag

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik zoek een Android smartphone voor mijn vrouw ter vervanging van de HTC One M7

Wat is je budget?
Het budget is circa 3 á 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te bellen, appen,
telebankieren en wat games en foto's maken.

Het liefst een telefoon met stock Android of zo weinig mogelijk voor geïnstalleerde apps. Het liefst voorzien van een goede camera die in donkere ruimtes ook redelijke foto's kan maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Diverse Xiaomi modellen, HTC U life

Welke vragen heb je hier nog over?
Er zijn diverse Xiaomi modellen maar kan niet echt beoordelen welke nu het meest geschikt is. De HTC is niet d eerste keuze vanwege een slechte camera.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Alle reacties

Verwijderd

categorie: Smartphones

Leef je uit zou ik zeggen. Veel reviews dus dat moet vast lukken.

ik zou voor de A5 gaan.

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Tja en Samsung gaat het zeker niet worden. Hier komt wat mij betreft geen enkel product van Samsung meer in huis. Samsung heeft ook nog een eigen skin over Android liggen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met stock Android denk ik aan Nokia of Xiaomi. Bij Nokia hebben ze erg weinig zelf aangepast en zijn ze erg snel met updates. Xiaomi heeft de Mi A1, een telefoon die bij het Android One project hoort en waar ze zelf dus vrijwel niks aan hebben aangepast, enkel wat andere camera software.

Bij Nokia lijkt de 6 serie mij een goede keuze, de vraag is alleen of je de camera goed genoeg vind.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
General Mobile is een wat onbekender merk uit Turkije, maar heeft ook Android One (stock Android). Alleen wat vaste Google Apps en 2 simpele kleine apps van General Mobile zelf.
Geen idioot hoge specificaties, maar over het algemeen wel voldoende voor de meeste mensen.

De prijs zit zo ongeveer rond de €200,= tot €250,=. Mijn General Mobile Android One 4G kocht ik destijds bij Coolblue voor €199,=. Ik was toen gedwongen een nieuwe telefoon te kopen omdat de oude kapot was, maar ik had maar heel weinig budget. Behalve de adaptive storage die door een te traag geheugenkaartjes de telefoon wel eens stroef deed lopen vind ik het nog steeds een erg goed toestel voor de lage prijs, Ik heb nu door een financiële meevaller een Nokia 8 met veel meer functies tegen een wat hogere prijs. :P

Linkje naar de Pricewatch: merk: General Mobile

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 03-11-2017 00:15 ]

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
pricewatch: HTC U11 Life Blauw
pricewatch: Motorola Moto X4 32GB Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi A1 Zwart

Dit zijn 3 uistekende toestellen. Niet alleen hebben ze enorm goede hardware voor de prijs, ook draaien ze Android One wat dus inhoudt dat er continu updates komen en dat het toestel stock android draait.

Hier een vergelijking.
https://tweakers.net/pric...re/1107783;930913;998265/

Op YouTube staan ook hele mooie reviews!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Puddi Puddin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:39:
pricewatch: Motorola Moto X4 32GB Zwart

Dit zijn 3 uistekende toestellen. Niet alleen hebben ze enorm goede hardware voor de prijs, ook draaien ze Android One wat dus inhoudt dat er continu updates komen en dat het toestel stock android draait.
Volgens mij heeft die Moto X4 gewoon Android van Motorola en geen Android One. Er komt kennelijk wel een
versie uit met Google One, maar dat is niet die versie, toch?

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
rens-br schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:41:
[...]

Volgens mij heeft die Moto X4 gewoon Android van Motorola en geen Android One. Er komt kennelijk wel een
versie uit met Google One, maar dat is niet die versie, toch?
Hmm inderdaad! De Moto 4X draait dus GEEN Android One daar komt een speciale versie voor blijkbaar.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Puddi Puddin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:25:
[...]

Hmm inderdaad! De Moto 4X draait dus GEEN Android One daar komt een speciale versie voor blijkbaar.
Waarschijnlijk beloofd voor dit jaar Q4 en dan komt hij volgend jaar Q3 :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1