Hey,
Na een tijd mee lezen wil ik nu eindelijk een keer een pc gaan bouwen. Heb wel altijd een pc gehad, maar er nooit een zelf gebouwd. Gamen deed ik de laatste jaren op de ps4, maar wil nu deels over naar pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen het liefst op 4k, dus ik denk wel een 1080TI nodig te hebben. Speel graag alle mainstream AAA games. Ben geen fanatieke shooter, maar denk aan spellen als: The Witcher, GTA, Far Cry, Assassins Creed enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000 zonder monitor en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een 1080TI nodig heb om op 4k te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur. Alleen cpu is besteld en komt als het goed is morgen binnen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik ga me hier wel in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Maak ik ergens fouten? Vergeet ik wat? Het is mijn eerste build en heb maanden zitten meelezen op het forum, maar het zou goed kunnen dat ik ergens finaal de mist in ga
. Ik hoop dat jullie me daarvoor kunnen behoeden. Ik zie ook dat de videokaart slecht verkrijgbaar is of voor een stuk meer geld. Wat zijn de beste opties voor rond de €800 met multi colour led.
BVD
Na een tijd mee lezen wil ik nu eindelijk een keer een pc gaan bouwen. Heb wel altijd een pc gehad, maar er nooit een zelf gebouwd. Gamen deed ik de laatste jaren op de ps4, maar wil nu deels over naar pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen het liefst op 4k, dus ik denk wel een 1080TI nodig te hebben. Speel graag alle mainstream AAA games. Ben geen fanatieke shooter, maar denk aan spellen als: The Witcher, GTA, Far Cry, Assassins Creed enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000 zonder monitor en randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik een 1080TI nodig heb om op 4k te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur. Alleen cpu is besteld en komt als het goed is morgen binnen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik ga me hier wel in verdiepen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Maak ik ergens fouten? Vergeet ik wat? Het is mijn eerste build en heb maanden zitten meelezen op het forum, maar het zou goed kunnen dat ik ergens finaal de mist in ga
BVD
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 383,50 | € 383,50 |
| 1 | MSI Z370 Tomahawk | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G | € 799,89 | € 799,89 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 166,95 | € 166,95 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 102,50 | € 102,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 1,05TB | € 272,20 | € 272,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.008,93 | |
[ Voor 0% gewijzigd door Rooswijk op 03-11-2017 11:13 . Reden: Voeding aangepast ]