Mijn vraag
Op dit moment heb ik een MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP en draai ik voornamelijk games als Cities: Skylines, GTA V en FIFA 18 op een resolutie van 2560x1080.
Opzicht lukt het mij prima beide spellen te spelen op een hoge resolutie, echter heb ik af-en-toe wel lag.
Bij Cities merk ik dit vooral als mijn stad 'voller' wordt en bij het in/uitzoomen.
GTA V werkt opzicht prima op hoge instellingen, al merk ik wel af-en-toe wat lag in races.
Nu ben ik aan het denken of het zinvol is om weer te upgraden naar een iets duurdere range, omdat het wel een beetje mijn spelplezier naar beneden brengt en ik de laatste tijd als ontspanning iets vaker game.
Is dat zinvol? Bestaat er voor onder de 200 euro (dus een paar tientjes meer), een betere kaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 x64
NVIDIA met laatste updates
Intel i5 6400
16GB DDR4
Samsung NVMe 256GB
Fractal Design Define Nano S
Asus B150I PRO GAMING/AURA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Pricewatch en benchmarks vergeleken, al heb ik er helaas weinig verstand van.
Zou ik bij bijvoorbeeld ook naar bussen of iets anders moeten kijken?
Opzicht ben ik ook blij met een AMD kaart, dus heb ik geen voorkeur.
Thanks.
Op dit moment heb ik een MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP en draai ik voornamelijk games als Cities: Skylines, GTA V en FIFA 18 op een resolutie van 2560x1080.
Opzicht lukt het mij prima beide spellen te spelen op een hoge resolutie, echter heb ik af-en-toe wel lag.
Bij Cities merk ik dit vooral als mijn stad 'voller' wordt en bij het in/uitzoomen.
GTA V werkt opzicht prima op hoge instellingen, al merk ik wel af-en-toe wat lag in races.
Nu ben ik aan het denken of het zinvol is om weer te upgraden naar een iets duurdere range, omdat het wel een beetje mijn spelplezier naar beneden brengt en ik de laatste tijd als ontspanning iets vaker game.
Is dat zinvol? Bestaat er voor onder de 200 euro (dus een paar tientjes meer), een betere kaart?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 x64
NVIDIA met laatste updates
Intel i5 6400
16GB DDR4
Samsung NVMe 256GB
Fractal Design Define Nano S
Asus B150I PRO GAMING/AURA
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Pricewatch en benchmarks vergeleken, al heb ik er helaas weinig verstand van.
Zou ik bij bijvoorbeeld ook naar bussen of iets anders moeten kijken?
Opzicht ben ik ook blij met een AMD kaart, dus heb ik geen voorkeur.
Thanks.