Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij opvalt is dat mijn opstartscherm van Windows 10 soms anders is. Momenteel zie ik een cikel met een "poppetje" en mijn (user)naam daaronder op een uniforme background.

Soms echter zie ik ook een plaatje van bergen met daarbij weer mijn naam en een cirkel.

Helaas kan ik geen screenshots maken, omdat dat kennelijk nog niet kan van het opstartscherm.

Iemand enig idee hoe de verschillen komen? Het plaatje met de bergen heeft mijn voorkeur, dus als iemand weet hoe ik dat permanent kan maken, houd ik mij aanbevolen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Zodra je pc een internetverbinding tot stand heeft gebracht voor het aanmelden. Zal het dagelijks een andere foto laten zijn bij het aanmeldscherm. Dit kan je uitzetten bij instellingen en er dan voor kiezen om de bergen als standaard achtergrond te hebben.

... of je jengelt je internet kabel uit de pc en douwt m er weer in als je ingelogd bent... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je vertellen waar ik die instellingen vind? En dat plaatje van die bergen staat (voor zover mij bekend) niet op mijn computer. Waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r44
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 18:44

r44

Instellingen > persoonlijke instellingen?

44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet de achtergrond die Windows toont, maar het plaatje dat (gedurende enkele seconden bij mij) bij het opstarten getoond wordt, samen met mijn user name en de "cirkel met het poppetje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:23
Ja dat is Windows spotlight zoals hierboven al aangegeven veranderd deze regelmatig. Vandaar dat het op andere computers ook anders is.

Bekijk deze pagina van Microsoft maar eens.
https://docs.microsoft.co...uration/windows-spotlight

Hier kan je vinden hoe je spotlight afbeeldingen kan opslaan.
https://www.google.nl/amp...t-lockscreen-images%3famp

[ Voor 25% gewijzigd door HKLM_ op 02-11-2017 21:14 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Dat werkt!
Pagina: 1