Gebruiker geblokkeerd na betaling?

Pagina: 1
Acties:
  • 865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-09 21:55
Ik had op V&A een deal gesloten met gebruiker Anoniem: 582280 . Echter nadat ik de betaling had gedaan, was Anoniem: 582280's account geblokkeerd en kon ik hem niet meer berichten. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Tweakers en toen is de blokkade weer opgeheven. Anoniem: 582280 zou mij dinsdag het pakketje opsturen, maar ik heb nogsteeds niks binnen. Nu is zijn account wéér geblokkeerd (doet hij dit expres)?

Ik had er wel vertrouwen in dat het goed ging komen, echter hoor ik niks meer van de verkoper en wil ik toch wel graag mijn computer een keer binnen hebben. Zou een Mod mij misschien kunnen helpen door Anoniem: 582280 hierover te berichten om het geld terug over te maken of om te vragen of hij alsnog de PC opstuurt?

Het gaat om deze Tweaker:

[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 01-05-2020 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Het account is niet geblokkeerd, aangezien de knop om een privébericht te sturen. Als een gebruiker wordt geblokkeerd (verbannen) en je hebt contact opgenomen met de persoon per privébericht dan krijg je een automatisch privébericht.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markimoo schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:29:
Het account is niet geblokkeerd, aangezien de knop om een privébericht te sturen. Als een gebruiker wordt geblokkeerd (verbannen) en je hebt contact opgenomen met de persoon per privébericht dan krijg je een automatisch privébericht.
Echter.....Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De ontvanger (Anoniem: 582280) is geen actieve user.
(interne identificatie: privatemessaging::generate_recipients_list::target_pm_not_active)

[ Voor 1% gewijzigd door Microkid op 01-05-2020 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je kan je DM uit zetten, lijkt alsof hij dat doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Dat wist ik niet, bedankt voor de informatie. @VECTOR

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Dank voor jullie reacties, ik was er idd ook al achter dat een bericht sturen niet werkte. Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNguyen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-06-2022
Je kan niet heel veel doen hier tegen, het zou misschien handig zijn om even contact op te nemen met de helpdesk van Tweakers, misschien kunnen zij een e-mailadres aan je geven zodat je contact kan zoeken met hem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brick5492
Tweakers heeft me inmiddels geholpen en de Tweaker heeft weer toegang tot zijn account. :) Als het goed is wordt alles nu opgelost, hier kan een slotje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat ie gedaan had was niet echt handig maar hij kan inderdaad weer inloggen. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.