Ik had op V&A een deal gesloten met gebruiker Anoniem: 582280 . Echter nadat ik de betaling had gedaan, was Anoniem: 582280's account geblokkeerd en kon ik hem niet meer berichten. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar Tweakers en toen is de blokkade weer opgeheven. Anoniem: 582280 zou mij dinsdag het pakketje opsturen, maar ik heb nogsteeds niks binnen. Nu is zijn account wéér geblokkeerd (doet hij dit expres)?
Ik had er wel vertrouwen in dat het goed ging komen, echter hoor ik niks meer van de verkoper en wil ik toch wel graag mijn computer een keer binnen hebben. Zou een Mod mij misschien kunnen helpen door Anoniem: 582280 hierover te berichten om het geld terug over te maken of om te vragen of hij alsnog de PC opstuurt?
Het gaat om deze Tweaker:
Ik had er wel vertrouwen in dat het goed ging komen, echter hoor ik niks meer van de verkoper en wil ik toch wel graag mijn computer een keer binnen hebben. Zou een Mod mij misschien kunnen helpen door Anoniem: 582280 hierover te berichten om het geld terug over te maken of om te vragen of hij alsnog de PC opstuurt?
Het gaat om deze Tweaker:
[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 01-05-2020 16:19 ]