Ik heb meer dan 150 posts, maar ik kan de huiskamer nog niet in.
Ik weet wel dat die 150 bedoeld is voor de techfora, maar daar kom ik echt wel aan.
Ik weet wel dat die 150 bedoeld is voor de techfora, maar daar kom ik echt wel aan.
Zelf kun je dat niet zien, maar ik kan je wel vertellen dat je nog ong. 25 /30 posts moet.Op dinsdag 10 juli 2001 18:13 schreef goldfish80 het volgende:
hoe kan ik zien hoeveel techposts ik heb dan?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ja, dat lijkt me ook handigOp dinsdag 10 juli 2001 18:26 schreef ShadowBumble het volgende:
Misschien een idee om een soort status in je profile te verwerken die laat zien hoeveel posts je in welke forum hebt gemaakt .
Zomaar een ideetje![]()
![]()
Dat doen ze dus niet, omdat er dan wedstrijden worden gehouden om zoveel mogelijk (tech-)posts te krijgen en dat is juist behoorlijk nadelig voor het forum.Op dinsdag 10 juli 2001 18:26 schreef ShadowBumble het volgende:
Misschien een idee om een soort status in je profile te verwerken die laat zien hoeveel posts je in welke forum hebt gemaakt .
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Nope je moet wachtenOp dinsdag 10 juli 2001 18:59 schreef kamstra het volgende:
heb ik er wel meteen een vraagje bij...
ik heb denk ik wel die 150 techposts, maar ik heb me weer opnieuw geregd door BC3, dus ik moet nu toch wel gewoon 60 dagen wachten, of geldt voor mij dat ik alleen voldoende posts moet hebben?
Nope, je moet altijd meer dan 60 dgn geregistreerd zijn, ook als je je opnieuw moest registreren. Want, hoe zou het script het verschil tussen jou en een andere user moeten zien, die niet voor BC3 geregd was?Op dinsdag 10 juli 2001 18:59 schreef kamstra het volgende:
heb ik er wel meteen een vraagje bij...
ik heb denk ik wel die 150 techposts, maar ik heb me weer opnieuw geregd door BC3, dus ik moet nu toch wel gewoon 60 dagen wachten, of geldt voor mij dat ik alleen voldoende posts moet hebben?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Lijkt mij ook een goed idee hoor. Dan weet je wanneer je het ff rustig aan moet doen. Je kan het bijvoorbeeld in procenten aangeven: 80% tech-posts, 20% overig. Maarruh Spielerij valt dus ook onder tech-posts? Want daar post ik verreweg het meest, en in IT ook wel...Op dinsdag 10 juli 2001 18:26 schreef ShadowBumble het volgende:
Zomaar een ideetje![]()
![]()
Lekker zijn is een gave :)
jaOp dinsdag 10 juli 2001 20:09 schreef lordspacie het volgende:
kunnen julie toevalig zien hoeveel tech post suus heeft?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
zouden jullie mij dat ook willen vertellenOp dinsdag 10 juli 2001 20:12 schreef JvS het volgende:
[..]
ja
Waarom?Op dinsdag 10 juli 2001 20:13 schreef lordspacie het volgende:
zouden jullie mij dat ook willen vertellen
laten we zeggen dat het niet echt opschiet als ze net ze snel door tech-post als de laatste (zeg) 15 dagenOp dinsdag 10 juli 2001 20:13 schreef lordspacie het volgende:
[..]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik pleit ervoor dat Suus bij voorbaat al een HK ban krijgtOp dinsdag 10 juli 2001 20:15 schreef JvS het volgende:
laten we zeggen dat het niet echt opschiet als ze net ze snel door tech-post als de laatste (zeg) 15 dagen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee, natuurlijk niet... Dat mag alleen Suus wetenOp dinsdag 10 juli 2001 20:13 schreef lordspacie het volgende:
[..]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Vanacht wordt je status ge-update, morgen kun je HK in...Op dinsdag 10 juli 2001 20:24 schreef Spike5000 het volgende:
mag ik dan ff weten hoeveel techposts ik inmiddels heb???
wat bedoel je?Op dinsdag 10 juli 2001 20:15 schreef JvS het volgende:
[..]
laten we zeggen dat het niet echt opschiet als ze net ze snel door tech-post als de laatste (zeg) 15 dagen
Dat ze er in dat tempo nog wel een jaartje over doetOp dinsdag 10 juli 2001 20:25 schreef lordspacie het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Verwijderd
dank!!!Op dinsdag 10 juli 2001 20:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Vanacht wordt je status ge-update, morgen kun je HK in...
wat is nog lang niet?Op dinsdag 10 juli 2001 20:25 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat ze er in dat tempo nog wel een jaartje over doet
Dat is nog zwak uitgedrukt. Grrrrrene bedoelt eigenlijk dat ze waarschijnlijk nooit in de HK terecht zal komenOp dinsdag 10 juli 2001 20:25 schreef Grrrrrene het volgende:
Dat ze er nog _lang_ niet is
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nou, zeg maar richting "oneindig lang"Op dinsdag 10 juli 2001 20:27 schreef lordspacie het volgende:
[..]
wat is nog lang niet?
nah zal er wel een beetje gaan stimulerenOp dinsdag 10 juli 2001 20:28 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Nou, zeg maar richting "oneindig lang"
Gadverdamme... moeten wij dat horen?Op dinsdag 10 juli 2001 20:29 schreef lordspacie het volgende:
nah zal er wel een beetje gaan stimuleren
Dat doe je maar buiten GoT...Op dinsdag 10 juli 2001 20:29 schreef lordspacie het volgende:
[..]
nah zal er wel een beetje gaan stimuleren
nah is goed al weet zei er niet zoveel van af.Op dinsdag 10 juli 2001 20:31 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat doe je maar buiten GoT...
Maar zoveel hoeft ze er niet meer... Hoe het wel wat nuttiger dan wat jij de laatste tijd post
Jij wel dan?Op dinsdag 10 juli 2001 20:34 schreef lordspacie het volgende:
nah is goed al weet zei er niet zoveel van af.
trouwens kan ik eik zien hoevel tech post ik heb?Op dinsdag 10 juli 2001 20:35 schreef Exirion het volgende:
[..]
Jij wel dan?
Lees de thread door en je weet het antwoord!Op woensdag 11 juli 2001 12:43 schreef lordspacie het volgende:
[..]
trouwens kan ik eik zien hoevel tech post ik heb?
nah was eik een hint om te horen hoeveel tech post ik nu heb?Op woensdag 11 juli 2001 12:48 schreef AntonT het volgende:
[..]
Lees de thread door en je weet het antwoord!
ja en wat als je toevalig 2 keer gereaeerd heb op 1 topic?Op woensdag 11 juli 2001 13:10 schreef Thunder het volgende:
Je kunt toch ook gewoon searchen op je naam en dan alleen de techfora selecteren je drukt op search en voila![]()
* Thunder moet er trouwens nog 48
Dan kun je eerder in de HK dan je gedacht hadOp woensdag 11 juli 2001 13:22 schreef lordspacie het volgende:
ja en wat als je toevalig 2 keer gereaeerd heb op 1 topic?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
ja leuk tot je de 1500 post overschrijdOp woensdag 11 juli 2001 13:25 schreef Duur het volgende:
[..]
Dan kun je eerder in de HK dan je gedacht hadLeuk meevallertje toch?
Details detailsOp woensdag 11 juli 2001 13:22 schreef lordspacie het volgende:
[..]
ja en wat als je toevalig 2 keer gereaeerd heb op 1 topic?
Techpost = post gemaakt buiten de Generale Chat fora buiten [W&L] en [TMF] want die tellen wel als techpost.Op zaterdag 25 mei 2002 11:44 schreef EdonyX het volgende:
Wanneer is een post een techpost en wanneer een "andere" post?
Check de datum.Op zaterdag 25 mei 2002 12:04 schreef Scarecrow het volgende:
@ goldfish: [topic=426375/1/25]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq