Toon posts:

TV-OUT op asus 6800 deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Als je zowiezo al een tv-out op een video kaart heb en ej sluit hem daadwerkelijk aan op de tv en je draait dan bijvoorbeeld een VCD ofzo wordt het dan wel "mooi" (lees: net zo mooi als op me monitor)? Volgens Asus staat er dat er wide screen support is (800x600), nu hoop ik dat het de moeite waard is om zo'n deluxe te kopen heb wel zin in zo'n VCD op tv ipv me 17".

Iemand enige ervaring hiermee?

BVD,

SinC

Verwijderd

Als je je compie vlak bij je TV hebt staan is t wel te doen, anders wordt de kabel namelijk te lang en dan krijg je slechte kwaliteit
2 meter lijkt me wel maximaal voor goeie kwaliteit.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Neem hiervoor de G400 van Matrox. Die draait vanzelf VCD , MPG ,AVI en natuurlijk DVD Full screen (DVD Max). ZIet er strak (!!!) uit .. ook geen randen om beeld heen.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Het gaat natuurlijk niet alleen om de tv-out he, moet natuurlijk ook een beetje kunnn gamen, dus daarom die 6800. Maaruh zien games er ook een beetej uit op tv ik heb me namelijk later vertellen dat het erg lelijk wordt?!?!

SinC

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
De kwaliteit is niet super, maar dat ligt meestal niet aan de tv out maar aan de tv zelf. Het beeld van de tv is een stuk grover dan van een monitor natuurlijk. Ik persoonlijk vind het allemaal wel meevallen. Need for Speed voor de tv spelen (met mijn Asus v3400 TNT) is best geinig eigenlijk en het ziet er echt niet heel beroerd uit ofzo, mits je maar wat afstand bewaart.
Mijn volgende videokaart moet weer tv out hebben :)

Verwijderd

Ik heb zelf een V6600 Deluxe op een k6-2 350 en als je daar een flinke grootbeeld tv aanhangt, Unreal Tournament opstart, en met je kabeltje ff gaat fraggen is dat echt gewoon te vet! Voor DVD'tjes is het ook perfect heb je niet zo'n absurd duur standalone ding nodig alleen jammer dat die asussen geen MPEG2 decoder onboard hebben.
Greetz...

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dan maar zo'n 6800 plankje ga scoren morgen :) iemand enig idee over de leverbaarheid?

Verwijderd

Ja hoor, NIET leverbaar. ;)

Ik heb ze vorige week tenminste nergens kunnen krijgen, en om eerlijk te zijn hoeft het nu van mij niet meer, ik wacht wel lekker op de NV15, hadden ze maar op moeten schieten met die kaart.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Is niet helemaal waar...

Ik ben afgelopen weekend gebeld door Graficall dat ze er 1 voor me hadden, ik had echter al een V6800 Pure gekocht dus was deze niet meer nodig (had gevraagd of ze me wilde bellen als ze binnenkwamen en dat hebben ze netjes gedaan...).

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1