Banner 'Shadow of War'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Waarschijnlijk kunnen jullie hier zelf vrij weinig aan doen, gaat vast volledig automagisch, maar in de reclame banner van 'Shadow of War' staat er nog een kader om alle afbeeldingen heen, ziet er wat vreemd uit. Mochten jullie ergens een vinkje kunnen zetten van 'let op, hier klopt iets niet'... :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:54
Kaastosti schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:05:
Waarschijnlijk kunnen jullie hier zelf vrij weinig aan doen, gaat vast volledig automagisch, maar in de reclame banner van 'Shadow of War' staat er nog een kader om alle afbeeldingen heen, ziet er wat vreemd uit. Mochten jullie ergens een vinkje kunnen zetten van 'let op, hier klopt iets niet'... :)
Hi,

Heb je hier misschien een screenshot van? En welke browser + OS gebruik je? Dan kan ik op onderzoek uit :)

Cheng Bond Kwok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Eeeeh nee helaas. Was op één van de PC's bij de opleiding die ik deze week volg... draait in ieder geval Windows 2012 Server met een trage oude(re) versie van Internet Explorer, the horror. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat het mis ging... nogal incourante browser, zonder support van wat dan ook. Daardoor een 'met alles compatible' versie van de banner waar een foutje in zit.

Na heel veel refreshen zie ik 'm hier thuis ook, maar dan in de laatste Chrome met een hip filmpje etc. etc. daar geen problemen.

Verwacht niet dat veel mensen er last van hebben :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.