Toon posts:

Asus v7700 deluxe en DVD playback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb net een dvd drive gekocht en powerdvd geinstalleerd maar ik kan geen dvd kijken omdat powerdvd zegt dat hij geen hardware voor dvd decoding kan vinden :? Dat zit toch op de geforce 2gts onchip??

ik gebruik detonator 6.50 directx 8 win98se en heb dus een asus v7700 deluxe

weet iemand hier meer over??? thanks

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Doet ie het ook niet met Asus DVD die bij je videokaart zit? Ik gebruik WinDVD in zowel Windows 98 als Windows 2000, en dat is top :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Moet je je DMA aanzetten van je dvd-speler. bij eigenschappen deze computer -> apparaatbeheer ->cd-rom ->dvd -> instellingen - en dan een vinkje bij DMA zetten

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar had ik dus al naar gekeken of ik DMA wel of niet aanhad. :? Maar toch bedankt :)

ASUSDVD die dus bij mijn Geforce2 zat doet het dus niet. kijk je in de readme file dan zie je dat de Geforce 2 chipset niet ondersteund word door POwerDVD versie 2.55 :?

Maar heeft iemand dan Powerdvd 3.0 want die schijnt wel de geforce 2 te ondersteunen ;)

Afijn ik zal het ook eens met winDVD proberen

Verwijderd

ik heb ook een asus v7700 deluxe .
Bij werkte het dvd gebeuren softwarematig altijd al goed. alleen met harwareaccelleratie niet todat ik een patch van de asus site had gehaald en daarna werkte die perfect ...
by the way ...powerdvd 2.5 werkt prima bij mij met die videokaart

Verwijderd

Topicstarter
En welke patch mag dat dan wel niet zijn???

;)

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 20:55 schreef (roh)violator het volgende:
En welke patch mag dat dan wel niet zijn???

;)
ga eens kijken op www.asus.com en probeer eens nieuwere drivers of een nieuwere versie van Asusdvd...die patch kan ik helaas niet meer vinden...verder kan ik niet meer helpen. Veel succes

Verwijderd

Topicstarter
Ja JA Het is gelukt heb hem aan de praat gekregen met PowerDVD 3.0 ;)

Lang leve het vrije internet ;)

Thnx peeps
Pagina: 1