Toon posts:

Voip/Telefooncentrale advies

Pagina: 1
Acties:
  • 486 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht kan iemand met meer voip/centrale kennis mij even updaten.
Op mijn kantoor heb ik een telefooncentrale van een plaatselijke firma.
Helaas rekent deze firma al 80 euro voor het activeren van een doorschakelfunctie.
Daarnaast ben ik gemiddeld 150 euro per kwartaal kwijt aan kosten (incl gesprekkosten).
Dat moet goedkoper kunnen dacht ik.

Wat ik zoek is
- Wachtrij functie
- Voicemail boodschap
- Doorschakelen intern en andere locatie
- Welkomstboodschap
- Keuze menu.

Ik beschik over een simpel DSL lijntje. Eventueel kan ik upgraden naar VDSL, maar dan moet ik even spitten in de pin en alarm lijn functies.
Kan iemand mij adviseren in deze opzet. Of een cloud centrale, avaya centrale of een andere optie een spetterend idee is welkom.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Orienteer je op hosted voip. Want aan je topicstart te zien wil je een kant en klaarproduct, zonder enige echte inzet...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt mij niet zoveel uit, vandaar enig advies gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:03
Freepbx / pbxact,

Freepbx is gratis, pbxact is een betaalde versie waar ook officieel support op zit

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik kan je aanraden om ons algemeen beleid nog een keer door te nemen: Het algemeen beleid #quickstart. Je openingspost voldoet namelijk niet helemaal aan de wensen en eisen die we er aan stellen.

Momenteel lijkt je topic meer op een boodschappenlijstje namelijk. Ga eerst zelf eens op onderzoek uit en vergelijk de verschillende aanbieders / diensten met elkaar. Als je daarna nog ergens over twijfelt of vragen hebt, maak dan gerust een nieuw topic aan. Hier komt in ieder geval een slotje op.

Dit topic is gesloten.