HD loopt traag

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Hallo, op een dag ging windows ME opeens heel traag draaien. Als ik een venster wilde openen (Mijn Documenten of zo), en ik klikte daar dubbel op dan deed de pc 5 sec helemaal niets en dan kwam het venster pas. Is mijn HD stuk?? Ik had al een flauw vermoede maar ik wil het ff zeker weten.

Als ik windows ME opnieuw installeer, dus ook mijn hd leeg formateer dan gaat scandisk ook al heel traag. En windows installeren gaat super traaaaaaaaaag :Z 2 minuten duuen dan mmwaa half uurtje :'(

Wat kan dit zijn? Mijn HD?

Greetings

Twitter | Linkedin

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

hmm... lijkt me niet gelijk iets van je hd, maar vertel es wat gedetaileerdere info over je systeem? cpu, ram, type hd enzo...

heb je niet iets zitten veranderen in de BIOS?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Nou het is niet mijn pc maar die van mijn ouders. Maar het is een Intel Pentium III 350Mhz. met een DFI mobo :'( WD HD en Diamond Stealth videokaart. Ik heb niks in mijn bios veranderd maar het is van de ene op de andere dag gekomen

Twitter | Linkedin

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56
Tja, als je het al tijdens de install hebt lijkt 't me geen windows instelling (DMA bijvoorbeeld), en als je niet in het BIOS hebt lopen 'rotzooien' zou ik denken dat er iets mis is met óf de IDE-kabel óf de disk zelf of de IDE controller of -poort. Je kan in ieder geval eens een andere kabel en/of een andere IDE poort proberen da's het makkelijkst. Anders weet ik het ook niet.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:51
>> OIOC <<

Verwijderd

Hoe lang doe je al met de zelfde windows installatie. Misschien is je windows gewoon een beetje gaar?
Pagina: 1