" Play the violent strings of my symphony "
Das heel normaal. Met die CPU had je net zo goed een Kyro2 kunnen nemen, aangezien je CPU sneller TnL kan berekenen dan de GF3 (was bij de Viper2 ook zo, dus hebben ze het maar op een laag pitje gezet).
Zo zie je maar weer dat TnL een grote brok onzin is die je alleen terug ziet in 3D Marks
Zo zie je maar weer dat TnL een grote brok onzin is die je alleen terug ziet in 3D Marks
T&L hoeft per defenitie natuurlijk niet alleen sneller te zijn, het geeft de CPU de ruimte om extra intructies/andere zaken uit te uitvoeren.
Niet op voorraad.
een vriend van mij heeft hier laatst ook al een topic over geopend. hij heeft een 1,2 athlon en een mx. ik zei dat hij beter t&l uit kon doen, maar dat geloofde hij niet.
nadat hij dat deed haalde hij 50 fps in UT ipv 30....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
ontopic:Op dinsdag 10 juli 2001 20:10 schreef DMaarten het volgende:
Hoe kan je dat aan en uit zettenIk zie nergens een optie om dat te kunnen doen..
Wat voor videokaart heb jij dan?
ff offtopic:
geweldige icon dude
Transmit and Lightning, toch?Op dinsdag 10 juli 2001 19:42 schreef Jos_The_Boss het volgende:
T&L
Transformation & Lighting ja .. niet Transmit & Lightning (Verzend & Bliksem)
..
Verwijderd
Geforce 2 MXOp dinsdag 10 juli 2001 20:16 schreef Alain het volgende:
[..]
ontopic:
Wat voor videokaart heb jij dan?
ff offtopic:
geweldige icon dude(inderdaad erg klote dat ze hem hebben uitgesteld)
en voor dat Icoontje moet je maar ff in het dbz topic kijken
[zeikmodus] Transform & Lightning [/zeikmodus]Op dinsdag 10 juli 2001 20:22 schreef Bomberman het volgende:
Transformation & Lighting ja .. niet Transmit & Lightning (Verzend & Bliksem)..
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Die 2MX ondersteunt T&L. De games moeten het echter ook ondersteunen...Op dinsdag 10 juli 2001 20:24 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Geforce 2 MX
en voor dat Icoontje moet je maar ff in het dbz topic kijken
Voorzover ik weet moet je dus bij de games zijn om dit uit te schakelen, en niet bij de drivers.
De huidige games zijn helemaal niet geschikt voor T&L omdat ze veel te "simpel" zijn.
T&L heeft pas echt zin bij games waar de CPU extra veel te doen krijgt, zoals veel betere AI, want dan kan de GPU veel werk uit handen van de CPU nemen en kan de CPU zich dus met AI etc. bezighouden. De huidige games zijn zo gemaakt dat de CPU het makkelijk kan bijhouden.
T&L heeft pas echt zin bij games waar de CPU extra veel te doen krijgt, zoals veel betere AI, want dan kan de GPU veel werk uit handen van de CPU nemen en kan de CPU zich dus met AI etc. bezighouden. De huidige games zijn zo gemaakt dat de CPU het makkelijk kan bijhouden.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Oops je hebt gelijkOp dinsdag 10 juli 2001 20:27 schreef Genotix het volgende:
[..]
[zeikmodus] Transform & Lightning [/zeikmodus]
[ookzeikmodus] het is dus Lighting en niet Lightning [/ookzeikmodus]
Ok helemaal goed is het dus Transform & Lighting
sorry tikfoutjes gemaaktOp dinsdag 10 juli 2001 20:36 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Oops je hebt gelijk..
[ookzeikmodus] het is dus Lighting en niet Lightning [/ookzeikmodus]
Ok helemaal goed is het dus Transform & Lighting..
Maarjah zow komen we toch nog op het eigenlijke antwoord.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
[zeikmode]Op dinsdag 10 juli 2001 20:27 schreef Genotix het volgende:
[..]
[zeikmodus] Transform & Lightning [/zeikmodus]
ATI's versie zal ik dan ook even noemen.
TCL: Transform, Clipping & Lightning
[/zeikmode]
maarre hoe zet je dat nu aan en uit dan bij UT zie ik bv die optie helemaal nietOp dinsdag 10 juli 2001 19:38 schreef qrazi het volgende:
een vriend van mij heeft hier laatst ook al een topic over geopend. hij heeft een 1,2 athlon en een mx. ik zei dat hij beter t&l uit kon doen, maar dat geloofde hij niet.
Verwijderd
Ik ook niet.. zou wel fijn zijn als je ff wilt delen met ons hoe dat moet..Op dinsdag 10 juli 2001 23:23 schreef smokey het volgende:
[..]
maarre hoe zet je dat nu aan en uit dan bij UT zie ik bv die optie helemaal niet
Volgens mij moet datr helemaal niet in het spel.
Of het kan in de drivers, en anders wel in een een of ander util.
Welke dat is ? geen idee, kben niet zo gefixd op T&L, (met mijn tnt2)
Verwijderd
Voor zover ik weet ondersteunt UT geen T&L (T&L berekend door je videoplank that is ofcourse)...Op woensdag 11 juli 2001 00:09 schreef henri het volgende:
Volgens mij moet datr helemaal niet in het spel.
Zo blijven we aan het zeikenOp dinsdag 10 juli 2001 23:08 schreef The Dude het volgende:
[..]
[zeikmode]
ATI's versie zal ik dan ook even noemen.
TCL: Transform, Clipping & Lightning
[/zeikmode]
Hmmmm..
Kijk; het spel Messiah geeft je de keuze t&L aan te zetten of juist uit; Giants en Sacrifice bieden deze optie ook.
that's it.
Kijk; het spel Messiah geeft je de keuze t&L aan te zetten of juist uit; Giants en Sacrifice bieden deze optie ook.
that's it.
" Play the violent strings of my symphony "
Pagina: 1