Toon posts:

video kaart advies nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik wil mijn pc upgraden, maar niet eveel geld besteden. zou een 750 ti videokaart genoeg zijn om met 60 fps met normale kwaliteit games te spelen zoals ark? anders haal ik wel een 1050 of 1050 it video kaart.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...MEDION AKOYA P42002 i5 PC
Intel® Core™ i5-7400 processor, Windows 10 Home, Intel® HD Graphics 630, 4-in-1 Cardreader, HDMI uitgang, 8 GB DDR4-2400 intern geheugen, 1000 GB harde schijf (7200 RPM), DVD/CD brander, USB 3.0, 128 GB SSD, Wifi + bluetooth 4.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik weet al dat het mogelijk is om een video kaart erop te zetten zonder energie.

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-11-2017 14:33)

• kgd92
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:05
Belangrijk om te weten is wat voor merk en type voeding je hebt. We kunnen ontzettend goede kaarten aan gaan raden, maar als je die niet van stroom kunt voorzien is het meer een veredelde paperweight.

Als je voeding goed genoeg is en je bent niet vies van een 2ehands kaart zou dit een mooie optie kunnen zijn: V&A aangeboden: Asus R9290-DC2OC-4GD5

Alle reacties

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-02 23:12
Ten eerste, wat voor voeding heb je?

En ark met een 750ti gaat er niet mooi uitzien ben ik bang.

Verwijderd

Hoeveel geld heb je precies te besteden? Andere zou je even in het V&A gedeelte kunnen kijken.

Verwijderd

Topicstarter
150 euro maximaal. Het hoeft er niet heel mooi uit te zien, als ik maar met veel fps kan spelen
Hier mijn pc:
http://www.medion.com/nl/...1ujA9aEAAYASAAEgLjmPD_BwE
Bedankt voor het hulp trouwens

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2017 08:29 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• kgd92
Belangrijk om te weten is wat voor merk en type voeding je hebt. We kunnen ontzettend goede kaarten aan gaan raden, maar als je die niet van stroom kunt voorzien is het meer een veredelde paperweight.

Als je voeding goed genoeg is en je bent niet vies van een 2ehands kaart zou dit een mooie optie kunnen zijn: V&A aangeboden: Asus R9290-DC2OC-4GD5

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 15:53

Dhrax

Prog Lord

Mits het kan met je PSU dan ook checken of de kaart wel gaat passen in je systeem ;)
Sommige modelen zijn behoorlijk lang en passen niet in alle desktops.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 400 watt pc maar ik moet een no power hebben als t goed is

• kgd92
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:32:
ik heb een 400 watt pc maar ik moet een no power hebben als t goed is
Wat bedoel je met een no power?? Kun je eens een foto maken van de stikker op je voeding en gelijk kijken of je een (of meerdere) PEG connectoren hebt?

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-02 10:34
Een r9 290 in een Medion kastje zou ik niet doen. Dat kastje ziet er niet uit als of er een fantastische airflow in zit. Die heb je voor een 290 wel nodig. Trouwens de aangeraden R9 290 is notabene beschadigd en maakt daardoor een takkeherrie.

Meet (zoals eerder al aangegeven) allereerst ff hoe lang de videokaart mag zijn voor deze behuizing.

Denk dat je overigens met een GTX 1050ti geholpen gaat zijn. Die zijn er ook in mooie compacte versies, belasten de voeding weinig, genereren weinig warmte, en zijn prima voor de door jou gestelde eisen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat was hier onduidelijk aan?

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

Verder zijn schreeuwerige titels ongewenst, ik haal de uitroepteken weg.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1