Toon posts:

Kodi update

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil graag mijn raspberry updaten van Jarvis naar Krypton. Dit heb ik altijd gedaan met het programma OpenElec dev update. Die staat nu op 7.01 en kan nu naar 8.04. Echter ik krijg een error. Geen specificatie verder.

Is iemand die dit probleem ook al heeft gehad en toevalligerwijs al een oplossing heeft gevonden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Overstappen op downloads: LibreELEC 8.2.0 misschien?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dit met eenzelfde reden te maken waarop Exodus ook al niet werkte? Ontwikkelaars nemen het stokje dus over en gaan door onder een andere naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je doel is om die add-on te gebruiken, heeft dit topic geen zin meer. Er is een reden waarom Kodi fel tegen piraterij is en die add-on is een van de redenen. Wij bespreken die dan ook niet hier en alle discussies die erover gaan stoppen we. Zie Het algemeen beleid.

Je kan een nieuw topic openen om het probleem van je installatie te bespreken, maar dan moet je wel met meer informatie komen. Zie dezelfde pagina, specifiek Het algemeen beleid #quickstart.

LibreElec vs OpenElec is overigens niets anders dan aantal ontwikkelaars die een andere koers willen varen, vergelijkbaar met OpenOffice.org vs LibreOffice en MySQL vs MariaDB.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.