Bitdefender blokkeert nirsoft producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:11
Bitdefender blokkeert webbrowserpassview van Nirsoft. Ondanks dat ik het op de whitelist heb geplaatst. Ik heb eens even gekeken naar de status van Nirsoft software. Veel meldingen over false positives en dat het perfect veilig is. Kan iemand dit Bitdefender aan het verstand brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij, als beheerder van Bitdefender op jouw PC, zou dat gewoon moeten kunnen oplossen. Heb zakelijk ook al wat rare dingen gezien met Bitdefender, maar niets onoplosbaars.

Bitdefender kan je niet verder helpen? Privé weet ik niet, maar zakelijk geven ze gewoon support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39
Herkenbaar. Ze noemen het PUA/PUP (potentially unwanted applications / potentially unwanted programs) maar het is niet mogelijk ze toch toe te staan. Voor mij de reden geweest om te stoppen met Bitdefender.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:11
Ik had al mijn bedenkingen toen het begon te zeuren over nota bene Keepass... Belachelijk product dit Bitdefender. Je zal het maar gekocht hebben (ik kreeg een gratis licentie via de Computer Totaal). Ik heb het zojuist verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat belachelijke product komt anders al tijden als een van de besten uit onafhankelijke tests... Opvallend is dat AVG Business het ook uitstekend doet. Die staat vaak bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, typisch geval: hebben hebben maar niet lezen?

Je kan bij BitDefender (in ieder geval als zakelijke klant) gewoon bestanden uploaden en deze worden dan gecheckt en op de whitelist gezet.

Het kan trouwens ook zijn, maar ik ken de versie van C!T niet; een aantal settings zijn out of the box te agressief. BitDefender heeft ook HyperDetect en Sandbox Analyzer aan boord waardoor zaken voor jou misschien niet inzichtelijk zijn.

Heb je het ook gemaild bij C!T want het straalt niet lekker op ze af; hoeveel anderen hadden er last van?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1