Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Destynx
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19:29
Ik heb een RGB lamp van Ikea Trådfri aangeschaft en daarbij gelijk de Trådfri bridge gekocht om deze te updaten. Laatste firmware versie van de lamp is 1.3.x (In ieder geval 1.3) en dit is de laatste versie volgens de Trådfri app. De lamp kwam al met deze versie uit de winkel want hij is niet geupdate door de app. Ik heb de lamp afgelopen weekend bij de Ikea gekocht.

Na het updaten heb ik deze verwijderd uit de Trådfri app, deze 6 keer aan en uit gezet en daarna proberen te koppelen via de Hue app en via de Hue Lights app. De Ikea bridge heb ik uit gezet en alle Hue lampen staan ook uit. Alsnog kunnen beide apps de lamp niet vinden.

Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen of wat ik over het hoofd zie?

Alle reacties

• verbraakje
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18:50
Probeer hem ongeveer 3 cm van de hue hub af te houden. En een extra keer de lamp resetten plus de hue hub even opnieuw opstarten (10 sec van de stroom) In het tradfri forum worden ook enkele tips gegeven.

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

• hbodewes
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-07 22:06
Ik las het volgende: eerst de Tradfri lamp resetten door zes keer aan-uit te doen. Daarna de lamp uitzetten, in de Hue app starten met zoeken naar nieuwe lamp, en tijdens het zoeken de lamp aanzetten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True