Afschermkap ASUS ROG SWIFT PG348Q

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manc1ny
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Beste Tweakers,

Mijn excuses als ik dit topic niet hier direct plaats, maar zo haalde ik het uit de howto van de V&A feedback.
Op 25-7-2017 heb ik van KennyR zijn ASUS ROG Swift PG348Q monitor overgenomen.\
Alles ging snel, netjes en correct en de monitor verkeerde in top staat waar ik tevreden over was.

181324

Op de terugweg kreeg ik een whatsapp bericht dat Kenny me een afschermkap was vergeten mee te geven waarop mijn reactie was: Dan draai ik me om en kom ik hem halen.
Hierop was het antwoord dat dat niet nodig was en dat hij hem op zou sturen via de post de maandag erna.
Eenmaal thuis vroeg ik hoe hij het wilde doen met de verzendkosten. Dat ik ze evt wel wilde betalen, maar dit zou goed komen.
Er gingen dagen weken voorbij waarin ik talloze keren geappt of gebeld had of de kap al onderweg was (misschien was er iets met de post mis gegaan). Hier kreeg ik iedere keer een ander antwoord op. Hij was in het buitenland of z'n vriendin zou het hebben moeten doen etc. Maar hij verzekerde me dat ik me daar niet druk over hoefde te maken en dat deze zou komen. Wanneer hij hem zou verzenden zou hij me de T&T code sturen.
Wederom ging er er een tijd voorbij waarna ik niks hoorde. Daarna heb ik nog geprobeerd via whatsapp contact op te nemen en diverse keren telefonisch, maar alles was tevergeefs.

Toen op 2 oktober het maar via Tweakers geprobeerd door een PM te sturen.

https://gathering.tweaker...message/14863511#14863511

Ik krijg gewoon geen gehoor. Nu wonen we een stuk uit de buurt anders was ik al lang aan de deur geweest, maar ik vind het persoonlijk alles behalve netjes wanneer mensen z'n woord niet nakomen en uiteindelijk niet eens meer het fatsoen hebben te reagereren...
Nu heb ik in een eerdere V&A beoordeling exact hetzelfde gelezen.

Om verwarring te voorkomen. De monitor is goed, maar het laatste detail waardoor de koop volledig afrondt is er niet.

Ik zou daarom graag indien mogelijk de V&A beoordeling veranderen zodat mensen op moeten letten wanneer ze een transactie met hem doen er iets opgestuurd moet worden.

mvg,

Manc1ny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geef maar even door wat je veranderd wilt, dan pas ik de tekst en beoordeling voor je aan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.