Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

imap mappen niet zichtbaar in outlook 2016

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb op 2 computers een mailadres toegevoegd in outlook.
wanneer ik bij een van de computers een map toevoeg in de inbox, verschijnt deze niet op de andere pc.

Nu heb ik ook thunderbird geinstalleerd en hier verschijnt de toegevoegde map weer wel?

ik heb al gekeken in outlook bij de imap mappen, hier staat de toegevoegde map wel tussen maar ik ben al ingeschreven voor die nieuwe map.

hoe kan ik dus toegevoegde mappen zichtbaar maken op de andere computer?

Verwijderd

Topicstarter
iemand die kan helpen?:(

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dit heeft sowieso niet zo veel met Windows Clients te maken, dus ik verplaats je topic naar CSA.

Desktop | Server | Laptop

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:49
@Verwijderd welke outlook versie?

Verwijderd

Topicstarter
@nino_070 2016

het is gewoon raar dat het wel smooth werkt met thunderbird en die deze mappen wel ziet maar op een andere pc met outlook worden de toegevoegde mappen niet zichtbaar terwijl ik wel gesubscribed ben bij die mappen

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2017 18:19 ]

• nino_070
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:18:
@nino_070 2016

het is gewoon raar dat het wel smooth werkt met thunderbird en die deze mappen wel ziet maar op een andere pc met outlook worden de toegevoegde mappen niet zichtbaar terwijl ik wel gesubscribed ben bij die mappen
Probeer eens de funcite "Mappenlijst bijwerken" (rechtermuisklik op je account).
Wat je anders nog kan proberen is je account opnieuw instellen of je gegevensbestand.

Verwijderd

Topicstarter
@nino_070 heb de accounts op beide pc's opnieuw ingesteld en mappenenlijst bijwerken helpt niet. Het is zo vreemd...

• nino_070
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:29:
@nino_070 heb de accounts op beide pc's opnieuw ingesteld en mappenenlijst bijwerken helpt niet. Het is zo vreemd...
Je kan het stappenplan op deze forumpagina even proberen, en anders zou ik even contact opnemen met de outlook helpdesk

Link: https://answers.microsoft...d9-491f-a610-6af0345130d4
Pagina: 1