Verwijderd
Zodat het niet mogelijk is, om alle zichtbare email-adressen van GOT te rippen om voor spam-doeleinden te gebruiken 
Jajaja daar is over nagedacht
Jajaja daar is over nagedacht
zodat mensen die zichtbare email adressen van GoT willen rippen een uurtje langer aan hun scripts moeten werken bedoel jeOp dinsdag 10 juli 2001 17:50 schreef nelske het volgende:
Zodat het niet mogelijk is, om alle zichtbare email-adressen van GOT te rippen om voor spam-doeleinden te gebruiken
We spend our years as a tale that is told
oh vandaar dat ik hem niet 1 2 3 kon selecteren en plakken
Lekker zijn is een gave :)
Zodat het niet mogelijk wat moeilijker is, om alle zichtbare email-adressen van GOT te rippen om voor spam-doeleinden te gebruiken
kan php tegenwoordig al OCR dan?
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Op woensdag 11 juli 2001 15:52 schreef Chaos het volgende:
[..]
We moeten mensen toch wel het goede voorbeeld geven
Straks breng je ze nog op ideeen
heel simpel ik wou iemand e-mail adres weten om hem een mailtje te sturen maar ja nu heb ik het al over getiktOp woensdag 11 juli 2001 15:48 schreef nelske het volgende:
lordspacie: wat was je ermee van plan dan![]()
Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
LOLOp woensdag 11 juli 2001 15:55 schreef lordspacie het volgende:
[..]
heel simpel ik wou iemand e-mail adres weten om hem een mailtje te sturen maar ja nu heb ik het al over getikt
Er bestaat meer dan php hoor... misschien dat je dat nog niet wist.Op woensdag 11 juli 2001 15:53 schreef WouterTinus het volgende:
kan php tegenwoordig al OCR dan?
(en met php is 't ook vrij eenvoudig te doen)
ik vroeg me gewoon af hoe moeilijk "moeilijker" was
Professioneel Hyves-weigeraar
hmm, als extra beveiliging zou je profiles bijvoorbeeld alleen voor ingelogde mensen zichtbaar kunnen maken...
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Wat schiet je daarmee op?Op woensdag 11 juli 2001 16:04 schreef Dutchman! het volgende:
hmm, als extra beveiliging zou je profiles bijvoorbeeld alleen voor ingelogde mensen zichtbaar kunnen maken...
Zoals je misschien aan mijn sig kan zien, kan je remote ook wel inloggen en dan leuke dingen doen!
De enige moeilijkheid wordt dan om ff een fake accountje op GOT aan te maken.
Tegen de tijd dat je script klaar is, is het al te laat en niemand die het door heeft.
Pagina: 1