Hah! Daar zal TS wijs van worden! Gewoon even copy/pasten en door!
Ik heb het je volgens mij al eens eerder gezegd (if not: my bad, maar het punt staat nog steeds en onverminderd):
Give a man a fish and feed him for a day. Teach a man how to fish and feed him for a lifetime.
Probeer iemand te helpen door hem/haar op weg te helpen met iets als
http headers (302), de
php header() functie en
rand() en de werking daarvan (kort) te beschrijven*. Met kant-en-klare code dumpen help je iemand niet (sterker: daar maak je 't hier een afhaalchinees van en daar zitten we hier niet op te wachten). Als TS wil gaan copy/paste coden kan TS beter kijken naar (of vragen stellen op)
stackoverflow
Verder, @
igor4all:
Waar hoort mijn topic? en dus krijgt je topic een tikje van
Internetmarketing & Social Media naar
Programming. En hierbij 't vriendelijke verzoek voortaan bij 't openen van een topic onze
Quickstart te hanteren; zoals je daar zult lezen ontbreekt er nogal flink wat in je topicstart en zal dit volgende keer tot een slotje leiden
* En dan laat ik voor 't gemak nog maar even achterwege dat er een aanzienlijke kans is dat TS niet snapt wat rand() & 1 zou moeten doen wat dus ook uitleg verdient.
[
Voor 26% gewijzigd door
RobIII op 01-11-2017 18:56
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij