Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb een laptop met deze specs:
Intel core i3 2,4ghz
Nvidia gforce 610M 1gb Vram
4gb RAM

Ik speel sinds kort ARK:survival evolved, ik weet dat mijn laptop niet de beste is maar afgezien van dat kan ik het bijna probleemloos spelen op low settings (wat voor mij prima is).
Helaas heb ik af en toe een wat langere laggspike (2-3 sec) en zie ik in taak beheer dat bijna al mijn werkgeheugen in gebruik is en af en toe alles in gebruik is. Nu weet ik dat dat voor problemen zorgt. Maar komen die laggspikes dan door te weinig RAM? En zal het zich verbeteren al upgrade ik hem naar 8gb?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RAM dat vol zit geeft problemen. Zit het niet vol maakt het niets uit hoeveel je hebt. Nou kost 4GB extra vrij weinig dus ik zou het doen :)

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Tsja een gforce 610M is ook geen hoogvlieger, moeilijk te zeggen of je Ram of Gpu hier voor zorgt.
Maar je ram upgraden naar 8Gb kan nooit kwaad, een 4Gb ddr3 so-dimm bankje kost 2de hands ook niet echt veel. (Als er 1x4Gb al in zit)

• KevinNguyen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-06-2022
Ik sta achter Pilatus zijn opmerking, en als je genoeg geld hebt zou ik je zeker aanraden om een nieuwe gpu te halen. als je op Tweakers zelf gaat kijken bij vraag en aanbod dan heb je genoeg keuze uit videokaarten, ik heb vandaag nog een GTX 960 gezien voor 100 euro, als brugklasser moet je daar een maandje voor werken en dan kan je nu al weer een jaar vooruit of nog meer!

NIET LEZEN

[ Voor 4% gewijzigd door KevinNguyen op 01-11-2017 15:46 ]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:37

nelizmastr

Goed wies kapot

KevinNguyen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:41:
Ik sta achter Pilatus zijn opmerking, en als je genoeg geld hebt zou ik je zeker aanraden om een nieuwe gpu te halen. als je op Tweakers zelf gaat kijken bij vraag en aanbod dan heb je genoeg keuze uit videokaarten, ik heb vandaag nog een GTX 960 gezien voor 100 euro, als brugklasser moet je daar een maandje voor werken en dan kan je nu al weer een jaar vooruit of nog meer!
Laptop. Mooie jongen als jij een GTX960 in die laptop weet te persen :+

En als brugklasser mag je volgens de wet niet werken in Nederland, dus sssst ;)

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• KevinNguyen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-06-2022
OOPS, had het woord laptop over het hoofd gezien, excuses.

Ik verdwijn gelijk van deze forum, dit moment zal mij nooit meer uit het hoofd gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door KevinNguyen op 01-11-2017 15:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal👍👍👍
Pagina: 1