Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaggle
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11-2023
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd opzoek naar een nieuwe game koptelefoon (voor shooters voornamelijk PUBG).
Maar loop tegen een aantal problemen aan. Wanneer ik naar een koptelefoon kijk en de reviews lees op Tweakers, zitten er altijd wel reviews tussen die me overtuigen om de koptelefoon niet te kopen. Denk hierbij aan; grote druk op het hoofd, koptelefoon voelt goedkoop aan of er zijn andere technische dingen die niet in orde lijken te zijn.

Laatst heb ik de Kingston HyperX Cloud Zwart gekocht. Deze zat te strak op m'n hoofd en deze koptelefoon had Noise Cancelling, dit irriteerde me omdat ik mezelf niet meer kon horen praten. Daarom heb ik de koptelefoon dezelfde dag nog retour gezonden.

Nu is mijn vraag, kunnen jullie mij een aantal koptelefoons aanbevelen?

Mijn eisen:
Budget 80-120 euro
Het liefst geen Noise Cancelling, of het moet niet irriteren wanneer je veel praat op teamspeak
Met snoer
De koptelefoon moet geschikt zijn voor shooters, wil kunnen horen waar enemy's lopen.
Microfoon is niet nodig (heb een losse)

ps; ik draag mijn koptelefoon vaak vele uren per dag, dus over het budget valt te discussiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalitezDylan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-05-2022
Ligt ook aan het platform waarvoor je hem wilt gebruiken. Ik heb zelf een hele goede ervaring op de PC met de Logitech G933. Wel even goed afstellen uiteraard, ligt wel iets wat buiten je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:40
Voor langdurig gebruik gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar een Headset die niet over-ear is. Dan kunnen we noise canceling nemen maar heb je toch nog wat geluid. Bovendien drukken en zweten deze minder. Goed afgesteld hoor je uiteindelijk net zoveel. Het is altijd wel een zoektocht dus ik kan je helaas nu even niet de goede kant opsturen. Geloof dat Logitech een optie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 14:58
Ik heb een audiotechnoca ath ad700
Die is zeer licht en kun je dagen ophouden
Is ideaal voor shooters, wordt veel door profi counterstrikers gebruikt omdat het ruimtelijk effect heel goed is. (de soundstage)
Ook prettig om muziek op te luisteren btw:-)

Staat na al die jaren nog in wat lijstjes voor beste shooter headphones:

Under $125 Gaming Headphones - Audio Technica ATH-AD700X

The next pair of headphones I'd recommend are the Audio Technica ATH-AD700X for about $30 to $40 more than the Sennheiser HD 518 headphones. What you get is improved sound quality, comfort, and great positional audio for hearing sounds like footsteps in FPS games.

[ Voor 48% gewijzigd door Boefmans op 01-11-2017 19:39 ]

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:32

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies, dus AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaggle
MortalitezDylan schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:25:
Ligt ook aan het platform waarvoor je hem wilt gebruiken. Ik heb zelf een hele goede ervaring op de PC met de Logitech G933. Wel even goed afstellen uiteraard, ligt wel iets wat buiten je budget.
Deze was ik inderdaad al eerder tegen gekomen, maar kwam toch veel negatieve punten tegen. Ga dus even verder zoeken nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNguyen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-06-2022
Veel mensen gebruiken vaak deze koptelefoon als instapper (zie link) pricewatch: Razer Kraken USB.
niet prijzig en best wel lang te gebruiken.
Ik heb deze koptelefoon ook voor 2 jaar gebruikt, ik ben nu overgestapt naar een Logitech G430 (Tyler1 headset / Earrape microphone) en die vind ik ook wel fijn, naast dat je je zelf hoort tijdens het praten maar daar wen je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaggle
Boefmans schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:09:
Ik heb een audiotechnoca ath ad700
Die is zeer licht en kun je dagen ophouden
Is ideaal voor shooters, wordt veel door profi counterstrikers gebruikt omdat het ruimtelijk effect heel goed is. (de soundstage)
Ook prettig om muziek op te luisteren btw:-)

Staat na al die jaren nog in wat lijstjes voor beste shooter headphones:

Under $125 Gaming Headphones - Audio Technica ATH-AD700X

The next pair of headphones I'd recommend are the Audio Technica ATH-AD700X for about $30 to $40 more than the Sennheiser HD 518 headphones. What you get is improved sound quality, comfort, and great positional audio for hearing sounds like footsteps in FPS games.
Heb meer gelezen over audiotechnica inderdaad en die maken inderdaad mooi spul. Heb zo ook een artikel gelezen over de: Beyerdynamic's DT-990-Pro. Dit moet ook een beest zijn. Zal er even dieper induiken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaggle
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op de AKG K72, helaas was het lastig om aan de Beyerdynamic's DT-990-Pro te komen. Ik moet zeggen het is een hele fijne koptelefoon, die lekker zit en in shooters goed weergeeft waar een vijand zich begeeft. Het is een gesloten systeem, maar je kan jezelf nog duidelijk horen praten via Teamspeak (Dat vind ik fijn). Daarnaast is het echt plug-and-play.Ook heb ik slechts 48 euro inclusief verzending betaald.

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 14:58
Das een mooie prijs idd. Die autiotechnica is wel wat duurder, de BD ook.

mixing a drink and music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-05 18:02
Ik zat te ook te kijken naar een gaming headset. maar zijn die headsets bij aliexpress ook goed. B.V deze https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937460.0.0.XLxqYn

11 novembere komen er leuke actie bij ali, misschien dat deze er ook ergens nij zit. (of een andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
harley2009 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:11:
Ik zat te ook te kijken naar een gaming headset. maar zijn die headsets bij aliexpress ook goed. B.V deze https://nl.aliexpress.com...=a2g0s.8937460.0.0.XLxqYn

11 novembere komen er leuke actie bij ali, misschien dat deze er ook ergens nij zit. (of een andere)
Wat een prijs voor china troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

harley2009 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:11:

De meeste gaming headsets van bekende merken zijn al slecht, dan zijn Chinese varianten dat vrijwel allemaal.
Zonde van je geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-05 18:02
Tsurany schreef op woensdag 8 november 2017 @ 06:37:
[...]

De meeste gaming headsets van bekende merken zijn al slecht, dan zijn Chinese varianten dat vrijwel allemaal.
Zonde van je geld.
Duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 09:25

immetjes

HIER is BERN-E

Geen gaming headset kopen maar gewoon dit:

pricewatch: Beyerdynamic Custom One Pro Plus (Zwart)

en dan een V-Moda BoomPro:

pricewatch: v-moda BoomPro
o.a. hier te koop

Wel wat boven je budget maar daar ga je geen spijt van krijgen. Geen rommel plastic, geluid is uitstekend, zit extreem lekker en licht en de microfoon is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaggle
Heb al één gekocht namelijk de AKG K72, das pas waar voor je geld.
Pagina: 1