Corsair SP120 RGB vervangen (Radiator)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 10:27
Hoi,

Momenteel heb ik een 570X, daar heb ik twee radiatoren zitten. Op de radiatoren heb ik in totaal 5 SP120 RGB fans van Corsair. Alleen ben ik heel erg gefocust op geluid. En ik moet zeggen dat ik de fans op minimaal 7v moet draaien om een beetje de water temperaturen onder de 40c te houden.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar goede en vooral stille static pressure fans (120mm).

Wie heeft er tips en vooral ervaring met goede stille fans?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:38
Fans gewoon wat zachter laten draaien en de temperatuur op laten lopen tot bijv 60C? Zolang je pc stabiel blijft heeft 40C tov 60C toch weinig nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 16:13
marco-ruijter schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:19:
Hoi,

Momenteel heb ik een 570X, daar heb ik twee radiatoren zitten. Op de radiatoren heb ik in totaal 5 SP120 RGB fans van Corsair. Alleen ben ik heel erg gefocust op geluid. En ik moet zeggen dat ik de fans op minimaal 7v moet draaien om een beetje de water temperaturen onder de 40c te houden.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar goede en vooral stille static pressure fans (120mm).

Wie heeft er tips en vooral ervaring met goede stille fans?

Thanks
Wil je stille fans moet je voor BeQuiet of Noctua gaan zijn genoeg goeie stille fans van je kunt ook voor de coirsair SP series gaan. Het nadeel van deze stille fans zijn dat het geen rgb fans zijn. Is dus gewoon kiezen: of rgb of stilte. _/-\o_