Een echte gebruiksaanwijzing is er niet echt, maar het is wel handig om
Het algemeen beleid goed door te lezen. Hier staat o.a. wat we van je verwachten. Een van de voornaamste dingen is dat we 'eigen inzet' verwachten. Dat houdt in dat je als je een vraag of een probleem hebt, je deze zo duidelijk en compleet mogelijk omschrijft, en daar ook aangeeft wat je zelf al gevonden hebt, en waarom dat niet voldeed. Je hoeft absoluut geen expert te zijn, maar op deze manier laat je zien zelf ook mee te willen denken. Daarnaast helpt in dat we dan niet met oplossingen komen die je al lang en breed hebt geprobeerd, of wellicht de juiste zoektermen zodat je de volgende keer ook beter zelf een antwoord kunt vinden.
Waar vind ik een draadloze deurbel met wifi en camera ?
Als ik op het forum kijk vindt ik berichten van 10 jaar geleden.
Wie kan mij op weg helpen ?
Bedank alvast voor tips.
Ik neem aan dat je opzoek bent naar een deurbel met camera die verbonden is via WiFi. Als je zoekt op het forum naar
wifi deurbel vind je wel een aantal topics over dit onderwerp, niet alleen van 10 jaar geleden. Daarnaast als je bijvoorbeeld zoekt naar
wifi doorbell with camera vind je al de nodige oplossingen. Het lijkt me het handigst als je voor je vraag een nieuw topic opent, waarin je vertelt wat je eisen en je budget zijn, en wat je zelf al hebt gevonden en waarom niet voldeed, of waarom je twijfelt. Op die manier kunnen we je het beste helpen
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/