Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een nieuwe (lucht)koeler voor mijn Intel Core i5-6600K Boxed. Ik heb momenteel de Cooler Master Hyper 212 EVO maar hier van is 1 schroefpootje afgebroken waardoor hij met slechts 3 punten goed vast zit.
Echt te kort aan koeling heb ik volgens mij niet, want heb mijn CPU nog nooit boven de 55 graden zien gaan, maar sinds de aankondiging van diverse nieuwe Cooler Master koelers ben ik wel gaan denken om deze toch maar eens te vervangen
Wat is je budget?
Max €100, alles daaronder is natuurlijk ook goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren, maar heb een goede ervaring met de Hyper 212 EVO. Eventueel een AIO waterkoelsysteem zou ook goed zijn, maar denk niet dat het nodig is gezien de max temp van mijn CPU
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Link naar mijn inventaris
Ik zoek een?
Een nieuwe (lucht)koeler voor mijn Intel Core i5-6600K Boxed. Ik heb momenteel de Cooler Master Hyper 212 EVO maar hier van is 1 schroefpootje afgebroken waardoor hij met slechts 3 punten goed vast zit.
Echt te kort aan koeling heb ik volgens mij niet, want heb mijn CPU nog nooit boven de 55 graden zien gaan, maar sinds de aankondiging van diverse nieuwe Cooler Master koelers ben ik wel gaan denken om deze toch maar eens te vervangen
Wat is je budget?
Max €100, alles daaronder is natuurlijk ook goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merk voorkeuren, maar heb een goede ervaring met de Hyper 212 EVO. Eventueel een AIO waterkoelsysteem zou ook goed zijn, maar denk niet dat het nodig is gezien de max temp van mijn CPU
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Link naar mijn inventaris
[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 01-11-2017 10:52 ]
I, a stranger and afraid in a world I never made...