Toon posts:

Tv start met installatiehulp en kom niet verdsr

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen wil ik mijn tv aanzetten en krijg als startscherm : installatiehulp met de optie : kies uw taal.

Maar ik kom dan niet verder. Het staat al automatisch geselecteerd op Nederlands. Maar als ik op de OK knop druk dan gebeurt er niets. Ook niet met de pijltjestoetsen.

De atstandsbediening werkt wel. Ik kan gewoon via de homeknop naar alle apps.

Ik heb de stekker er uit gehaald voor een paar minuten maar ook dat helpt niet.

LG support gebeld, weten het ook niet. Ze gaan het uitzoeken. Ik ben met de medewerker door de instellingen gegaan. Ook naar fabrieksherstelling, maar ook dat hielp niet. Verder staat alles gewoon goed, HDMI etc.

Ik weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen van het opstartscherm om het te verduidelijken.

Ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen. Het blijft hangen op het scherm : installatiehulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom nu net 1 stapje verder want met de afstandsbediening van mijn provider Online kon ik wel verder. Maar ook nu blijft het hangen op de vraag : ouderlijke toezichtscode.

Ik krijg de opties: vorige en overslaan.

Maar kan met de pijltjestoetsen naar geen van beide opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:36

Nibbz

Postmaster General

Google: Image upload

Genoeg sites waar je plaatjes voor ons kan uploaden :).

Klinkt bijna alsof er een PIN ingesteld is ofzo?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen pin ingesteld en woon alleen dus dat kan het niet zijn.

Heb je enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Zouden ze bij LG iets met een update gedaan kunnen hebben?

En dank je wel voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het tv menu Vergrendelen staat de optie 'systeem vergrendelen' uit.

Ik heb het voor de zekerheid gecheckt. Het blijft toch een Smart tv en ik dacht misschien is er toch iets automatisch gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

TV doet het kennelijk en geeft weer wat je decoder van Online uitsturt. Dus ik denk dat je de setup van Online even opnieuw moet doorvoeren. Code ouderlijk toezicht geen idee, maar die zal vast wel een standaard 0000, 1234 of 1111 zijn.

Ik gok dat je decoder gewoon van de wap is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost!

Het blijkt dat ONLINE bezig is met het uitrollen van wijzigingen. Ik kwam er achter via google. Waarschijnlijk bleef ik tussen wat technische stappen van hun kant hangen in de menu's en de opties.

Ik wist daar niets van. Ben ook niet echt verrast want ONLINE is nu niet de beste provider.

Maar ik heb dus weer tv ontvangst.

Alleen werkt mijn home cinemaset nu weer niet. Ik heb denk ik aan teveel knoppen gerommeld :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ the eagle

ONLINE is idd weer bezig. Ik heb al zoveel ellende met deze provider gehad. Slechte communicatie. Geen wijzigingen doorgeven. Dagen geen tv ontvangst, weken geen telefoonverbinding gehad.

Echt zo slecht.

Mijn hcs is nu ook van de leg. Geeft geen geluid. Moet deze op ARC of op Optisch in...??

Ik weet het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook nu is het gelukt met de HCS. Alles werkt weer.

Fijn en hartstikke bedankt voor jullie support, beste mensen!
Pagina: 1