Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malskippetje
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-08 12:33
Dag mede-tweakers,

Mijn Samsung Galaxy S8 is zo'n week geleden voor het laatst echt in contact gekomen met water. Er beland af en toe wel een spetter op het beeldscherm, maar ze betreden nooit een van de poorten. Echter geeft hij nu wel op willekeurige momenten een melding dat er vocht gedetecteerd is. Ik kon eerder nog mijn telefoon opnieuw opstarten en dan ging de melding weg en laadde hij gewoon op, maar nu blijft de melding er staan.

Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

In rijst leggen werkt niet. Wij kunnen ook niet inschatten wat er van schade is, en ik zou contact opnemen met de winkel waar je het hebt gekocht.
( mocht je zelf wat willen proberen zou ik voorzichting met een fohn de achterkant een paar keer verwarmen en de ingangen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:26

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Ik kon eerder nog mijn telefoon opnieuw opstarten en dan ging de melding weg en laadde hij gewoon op,
Staat er niet letterlijk in de melding dat je moet wachten met opladen???

Ik heb de melding bijna elke keer nadat mijn telefoon in de badkamer heeft gelegen tijdens t douchen maar hij is binnen een half uur weer weg!

"~~Linux is only free if your time has no value"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:49
Het kan zijn dat er een spetter water in de usb poort terecht is gekomen..
Als dit weer droog is gaat de melding vanzelf weer weg