Hallo,
Zoals de topic al aangeeft ben ik al een beetje gretig opzoek naar onderdelen voor een nieuwe gamesysteem. Maar hier begint het probleem want ik ben al een aardig tijdje uit de roulatie van de hardware dus zoek ik hier wat informatie wat mij zou kunnen helpen.
Naar welke componenten ik sowieso heb zitten kijken zijn de:
GTX1080 of de 1080Ti (Nog niet ingelezen in welke versie of fabrikant)
Één van de nieuwere i5 7600 (Nog niet zeker of ik de unlocked versie zou willen voor overklokken)
16GB RAM tenminste (ook nog niet gekeken welk merk het beste zou passen)
Geen waterkoeling want hier heb ik slechte ervaringen mee.
Voor de rest sta ik helemaal open voor suggesties want het moet een hele nieuwe PC worden(inclusief windows licentie) want mijn oude draait (nog) wel maar weet niet voor hoelang.
Mijn budget zal wel tussen de 1500 en 2000 liggen
Graag hoor ik van jullie en bij voorbaat dank!
Zoals de topic al aangeeft ben ik al een beetje gretig opzoek naar onderdelen voor een nieuwe gamesysteem. Maar hier begint het probleem want ik ben al een aardig tijdje uit de roulatie van de hardware dus zoek ik hier wat informatie wat mij zou kunnen helpen.
Naar welke componenten ik sowieso heb zitten kijken zijn de:
GTX1080 of de 1080Ti (Nog niet ingelezen in welke versie of fabrikant)
Één van de nieuwere i5 7600 (Nog niet zeker of ik de unlocked versie zou willen voor overklokken)
16GB RAM tenminste (ook nog niet gekeken welk merk het beste zou passen)
Geen waterkoeling want hier heb ik slechte ervaringen mee.
Voor de rest sta ik helemaal open voor suggesties want het moet een hele nieuwe PC worden(inclusief windows licentie) want mijn oude draait (nog) wel maar weet niet voor hoelang.
Mijn budget zal wel tussen de 1500 en 2000 liggen
Graag hoor ik van jullie en bij voorbaat dank!