Toon posts:

Kwaliteit foto's in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt wel alsof er sinds vandaag thumbnails in de pricewatch worden gebruikt van veel lagere resolutie. het ziet er soms niet uit zo laag is de kwaliteit. Waarschijnlijk wordt dit gedaan om bandbreedte te besparen maar kan ook een bug zijn?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je voorbeelden van producten waar je dit ziet? Misschien zijn er voor dat product gewoon geen grotere afbeeldingen toegevoegd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:04

MsG

Forumzwerver

Als ik bijvoorbeeld ga naar: pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB

Dan zie ik een plaatje van 120 * 90 opgeblazen worden tot een formaat van 188 * 141. Terwijl als ik op het plaatje klik van de SSD ik wel degelijk een grotere versie krijg van 300 * 216 pixels. Wat mij betreft kan je dan beter het grote plaatje downscalen naar 188 * 141 (wel echt als losse versie) dan te kleine plaatjes vergroten, want dat geeft een hele wazige en goedkope indruk.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Dat is zo te zien gewooneen bugje ;)

Intentionally left blank

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:04

MsG

Forumzwerver

Oke, het komt namelijk bij praktisch elk product wat ik aanklik op de pricewatch voor in ieder geval :-), dus in ieder geval geen geïsoleerd product die niet klopt.

[ Voor 22% gewijzigd door MsG op 31-10-2017 22:17 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1