Toon posts:

Tweakers bouwen game met zijn allen! OMF?

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hier op dit forum zwerft zoveel talent (in autocad programmeren gfx muziek enz)

dat ik d8 dat we daar wel iets mee kunnen doen!

kunnen wij geen spel maken!? ales we samenwerken met zijn allen? 1 de models andere de site iemand muziek enz enz!

en dan een soort one must fall (figuren zijn ook niet echt moeilijk!?) alleen dan met andere dingen?

kan dat? en wie wil er dan mee doen? en hoe lang zou dat duren?

laat het ff weten!

Verwijderd

Ik verzorg de marketing :p
Ben wel duur hoor :p

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

kan dat?: Als je genoeg mensen enthousiast kan maken dan wel
kost dat?: Als je het illegaal gaat maken, helemaal niks :) Anders moet je vervelende licentie kosten en zo gaan betalen voor bv. de 3D engine die je gaat gebruiken, tenzij je die ook zelf nieuw wilt maken.....
hoe lang duurt dat: een paar jaar

Ik zou zeggen, bedenk een leuke mod of TC voor Q3A, UT of HL en ga die samen bouwen. Kost minder tijd, is gratis, en zal meer gebruikt worden. :)

MechWarrior || Monsters Game

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 17:34 schreef robbinh het volgende:
Ik verzorg de marketing :p
Ben wel duur hoor :p
Ik ben goedkoper!

Enne ik vindt het een goed idee om de kennis hier te koppelen en samen iets te opntwikkelen maar ik twijfel over de haalbaarheid.
Ik bijvoorbeeld weet dat ik te weinig tijd heb.

• Niet online
Op dinsdag 10 juli 2001 17:40 schreef GambitRS het volgende:

Ik zou zeggen, bedenk een leuke mod of TC voor Q3A, UT of HL en ga die samen bouwen. Kost minder tijd, is gratis, en zal meer gebruikt worden. :)
Vindt ik een meer haalbaar idee en kost dus ook minder tijd.
Ik denk zelfs dat dit goed haalbaar is!

Denk aan de Realbot.

Verwijderd

We kunnen beter Nederlands grootste barbeque houden, das veel lekkerder, en we komen op het nieuws, hiep hoi.

• Niet online
Jouw sugestie hoort in SG of HK thuis en niet hier.
Het gooit de hele topic in de war als je niet uitkijkt!

Verwijderd

Topicstarter
nou er zijn genoeg mensen en als iedereen wat doet hoef je er geen jaar aan te werken!
iederheeft zijn eigen skills toch?

iedereen een taak!

nou als er genoeg (gratis) animo voor is kunnen we wel bekijken wat voor game of mod en waarop waarover enz enz!

en een soort zelda spel is dat een idee?

maar mij lijkt een mod het leukst! voor hl bijvoorbeeld! nou ik hoor het wel! :)

• Niet online
Hl-mod is ook mijn keus maar ik heb al lang geen game meer geprogd(game dan)/geedit dus ik denk dat je aan mij niks meer als een tester heb :).
Ik zal eens kijken of ik de draad kan oppakken.

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:09
Als jullie een UT mod gaan maken wil best proberen wat leveltjes te maken. Ik heb wel wat ervaring met UnrealEd enzo.

Verwijderd

Ik kan wel geluidjes maken... Dan spreek ik die grunt geluid wel in als je een quake kloon gaat maken... :P

Verwijderd

Als we mod gaan bouwen van half-life kan/wil ik ook wel meedoen (+ nog 2 andere lui die dat wel willen)
Voor mij de maps??
Ik heb ook wel iemand voor de models.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wil het wel allemaal testen. Volgend jaar ga ik trouwes HI volgen in Eindhoven (Fontys) dus misschien kan ik dan ook wel wat maken ;).

Verwijderd

Ik heb idee... Laten we een mod maken voor Half-life met terroristen en anti-terroristen. Dan kan je bom plaatsten, gijzelaars redden, iemand redden en blablabla.
Laten we'et Tweaker strike noemen... :+ .. :P

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op dinsdag 10 juli 2001 18:40 schreef Raven_ het volgende:
Ik heb idee... Laten we een mod maken voor Half-life met terroristen en anti-terroristen. Dan kan je bom plaatsten, gijzelaars redden, iemand redden en blablabla.
Laten we'et Tweaker strike noemen... :+ .. :P
Of we maken gewoon Counterstrike voor UT :P !!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 18:43 schreef Lampie het volgende:

[..]

Tweaker Force? ziek niet zitten... Is veels te vaak gedaan... :P

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 18:43 schreef Lampie het volgende:

[..]

Is er gloof ik al
Iets van taktical ops heet ut

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 18:21 schreef gvrdoezie het volgende:
Als we mod gaan bouwen van half-life kan/wil ik ook wel meedoen (+ nog 2 andere lui die dat wel willen)
Voor mij de maps??
Ik heb ook wel iemand voor de models.
nou al iemand voor de models! er was nog iemand voor sound en muziek! ik met nog iemand de site! iemand pr en wat tweakers die testen tips geven enz enz! gfx'ers zijn er ook nog wel!

dus dan zijn we al ver toch? maar een cs 2 zou dat mogelijk zijn? en hoe lang zou dat wel niet duren!?

• FreakR
  • Laatst online: 11-02 22:35
CS2 zou wel heel lang gaan duren als je ziet hoe lang ze er nu al mee bezig zijn :) Maar het lijkt me wel een goed idee om een mod te gaan maken..alleen ik kan nix..dus ik wil wel Testen/bug reporten :P

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 18:52 schreef Fr3aKER het volgende:
CS2 zou wel heel lang gaan duren als je ziet hoe lang ze er nu al mee bezig zijn :) Maar het lijkt me wel een goed idee om een mod te gaan maken..alleen ik kan nix..dus ik wil wel Testen/bug reporten :P
ja maar al is het een soort cs met ander menu geluiden GEEN awp die 1 schot dood is! en net iets anders dan zou het al goed zijn toch?!

en testers heb je ook nodig!

Verwijderd

Topicstarter
als we echt een heel team hebben. en iedereen heeft zijn eigen taken? genoeg tweakers die willen testen. hoe lang zou dan een mod duren? als we echt een goed team hebben met ieder zijn skills?

Verwijderd

probeer een mod te maken voor Red F(r?)action.. die maakt gebruik van de GeoMod engine waarin dus alles kapot kan (muren, vloeren enz) das veel cooler

Verwijderd

Ook zijn een paar mensen bezig met een of ander DBZ spel. Ook laatst ergens op een Tweaker forum gelezen.

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik wil wel mappen maken mits het voor een FPS game is. liefst CS clone

Verwijderd

ik wil wel helpen met gfx of website :)

Verwijderd

Hmmz. .ik kan dus niet echt wat programeren ofzow maar beetje brainstormen over de inhoud van de game lijkt me wel leuk :)

Idd een mod lijkt me een goed idee ... nu ff wat voor 1 en voor welk spel...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 18:58 schreef The_Snake het volgende:
probeer een mod te maken voor Red F(r?)action.. die maakt gebruik van de GeoMod engine waarin dus alles kapot kan (muren, vloeren enz) das veel cooler
maar ik ken dat spel niet eens? :)

he we hebben nou al voor alles wat maar het belangrijkste: programmeurs ontbreken nog!

want ik geloog niet dat je een mod maakt door een mod engine te downloaden wat levels te mapen andere sprites geluiden titel kleuren en klaar is counterstrike 2

ofwel? zou wel mooi zijn!

dus programmeurs?
en we moeten met zijn allen eens zijn voor wat voor spel we het maken! hl q3 hl

welke heeft meeste spelers? welke vinden WIJ het leukst!? en welke heeft de makkelijkst te maken mod!?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59

WoutF

Hoofdredacteur
Ik zou als ik jullie was een Singeplayer mod maken aangezien er daar nog niet veel van zijn dus je ook meer keus hebt qua originele ideeën

Een paar ideeën
-kickass actie polite thema (ala Die Hard)
-Leger achtig (ala Operation Flashpoint)
-SWAT achtig (combo van de 2 hierboven)
-Middeleeuws
-Futuristisch

en zo kun je nog wel ff door gaan :) je zit dan ook niet met cheaters die je spel verneuken en dat alle servers goed moeten draaien

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:44 schreef powerpulse het volgende:
We kunnen beter Nederlands grootste barbeque houden, das veel lekkerder, en we komen op het nieuws, hiep hoi.
Goed ID!! JAMJAM :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 20:05 schreef woutf het volgende:

Een paar ideeën
-kickass actie polite thema (ala Die Hard)
-Leger achtig (ala Operation Flashpoint)
-SWAT achtig (combo van de 2 hierboven)
-Middeleeuws
-Futuristisch
ik vind realistish goed maar een soort zelda mod ofzo kan ook leuk zijn ff gemixt met zelda en dan een vecht spel van maken! (of vraag ik teveel?)

kennen we niet een paar mensen schrapen die al ervaring hebben met programeren!? ex werkers van DFP of andere mods?

moeten er toch wel zijn!

he weet je wat! kan iemand een klein forumpje oprichten waar we alles kunnen regelen!? dat is overzichtelijker!

een paar forums erin: ideen members testers enz

snappie? wie o wie? wat nu zegt iedereen ja ik wil wel meewerken maar als het zover is! snappie? en we moeten eerst nog programmeurs hebben voordat we verder kunnen.

zo ik heb er echt zin in! :)

http://bidforpower.com/team.php nou ik denk dat wij dat ook wel moeten kunnen als je ziet waar tweakers allemaal toe in staat zijn :)

http://www.teamhuh.com
http://www.planetquake.com/wirehead/news.shtml

zo nou denk erover na en mail mij als je wilt helpen tips hebt of andere dingen!

tot morgen!

Verwijderd

okay ooit heb ik mods geprogrammeerd voor QII, en in 3 dagen was ik al best ver gekomen maar na een tijdje is het gestokt en nu al een jaar nix meer aan gedaan, maar ja QII is weinig animo voor vrees ik, maar als jullie met iets concreets komen dan KAN ik kijken of ik een paar prog tutors kan vinden voor HL mods (met QII had je daar een hele handige site voor, Qdevels) want op zich is het een leuk idee maar coden gaat zoveel tijd inzitten, ik denk niet dat ik dat ervoorover heb om eerlijk te zijn, maar misschien als er meer fans zijn die zoiets willen doen.

Als de code van HL ongeveer hetzelfde is als die van QII kan je de progtaken heel makkelijk opsplitsen, als je je code maar beetje becomentariseert enzo.

Maar dit is wel serieus veel werk waar je hard aan moet werken, en een eigen spel maken gaat al zeker niet lukken denk ik.

Anyway, mocht hier iets concreets qua idee uit voort komen en meer programmeurs dan heb ik misschien wel interesse. (al zal ik eerlijk zeggen dat ik er wel weinig vertrouwen in heb :))

Verwijderd

No offence...maar ik denk zo maar eens dat dit weer zo'n project wordt wat op niets uitloopt... :Z

We hebben onderhand alle vreemde ideeen al lang zijn komen: TweakOS, Wasp, etc...(Wasp loopt nu al een jaar met een vrij groot team maar ik heb nog nooit resultaat gezien).

Bovendien denk ik dat je voor een tof spel gewoon een huge team ontwikkelaars nodig hebt en daarbij dus een enorme berg geld...

Als ik jullie dromen verstoor beschouw dit bericht dan als niet verstuurd en ga lekker verder ;) (ben erg benieuwd naar de uitkomst)

Verwijderd

ik zou wel wat kunnen proberen voor de gfx of webpage

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:59

WoutF

Hoofdredacteur
een MOD maken gaat een stuk makkelijker dan iets als TweakOS of WASP.

Maar ik denk dat de HL engine echt te verouderd is nu, ik zou gewoon voor Quake 3 gaan. En een Action achtige singleplayer MOD lijkt me wel vet, wel met een goed verhaal dan, gewoon iets ala Max Payne

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 18:52

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik heb wel eens een idee gehad voor een game waarin je aanslagen moet plegen, gebouwen opblazen enzo (GTA heeft zo z'n invloeden >:) ) we hadden er al een naam voor bedacht: "IRA". Een view zoals commandos. Het is misschien niet erg origineel maar wel leuk en ik denk niet zo moeilijk als 3D.

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Hmm... Dit is eigenlijk best wel een heel goed idee.

Probleem bij mij is dat ik m.b.t. het technische gedeelte niets in te brengen heb.

Qua marketing, creativiteit en muziek wel.

Lijkt mij wel een uitdaging om dit te doen. In theorie klinkt het heel mooi alleen in praktijk.

Hoe breng je de mensen bijelkaar? Hoe krijg je de goede mensen bijelkaar? Hoe vertaal je het hele verhaal naar de praktijk???

Iedereen moet dus aan een spel willen werken van een bepaald genre?

- Welk genre?
- Wat is de motivatie? (geld eraan verdienen om gewoon de uitdaging?)

Als iemand hier een idee over heeft. Begin eens met aan plan van aanpak ofzo?

Ik zal het niet voor het geld willen doen. Dit lijkt me gewoon leuk.

Verwijderd

Vet idee, alleen ik kan geen flikker qua programmeren. :'(

Maar ideeen levels verzinnen en testen kan iedereen, dus ik ook.

Ik zou alleen wel voor een nieuwe engine gaan zoals Tribes 2 of SOF oid (lijkt mij meer mogelijkheden hebben) en niet voor het 4 jaar oude halflife.

Ik denk alleen dat dat echt goeie mensen moeilijk zijn om te vinden. :(

Verwijderd

Je kan ook een GBA spel maken, importeer ik desnoods zo'n FLASH geval (Heb ik tenminste een goede reden om er een te halen! >:) )

Voordeel van GBA is dat de graphics veel makkelijker te maken zijn vanwege de standaard resolutie, ook de engine lijkt me vrij makkelijk te maken!

Natuurlijk moet(en) er dan wel een (paar) goede programmeur(s) zijn die het zooitje bij elkaar gooit (muziek, controls, graphics e.d.) en wat research in GBA develpmont wil stoppen.

Als het een erg goed spel is zou je eens een rommetje naar Nintendo ofzo kunnen sturen, staat straks half tweakers op de E3 een spel te promoten }) )

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik wil ook wel mappen
ik ken UnrealED en Worldcraft prima, en de rest leer ik wel ;)

ook sound vind ik wel tof om te doen

give me a call(lees:mail) if u need me!

BasieP@hotmail.com

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:09

ko9

Ik kan eventueel ook wel wat met Worldcraft doen (maps maken ofzow...)

meel maar als je me nodig hebt.......

• Niet online
TheTeek ik zou zeggen zet een website op met eerst een poll wat we willen maken.
Als we daar dan uitzijn een formulier die iedereen kan invullen wat ze willen doen.
En dan een forumpje voor de mensen die uiteindelijk over zijn gebleven zodat die daar door kunnen klesen en hun bestanden vorderingen kunnen sharen.

vindt je het een slecht idee dan doe je het niet :P

• sebastius
  • Laatst online: 12-02 23:12

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ONE MUST FALL Roeleert!!! Dat spel is echt fantastisch!

Vette soundtrack zat erbij, goed spel.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:34 schreef robbinh het volgende:
Ik verzorg de marketing :P
Ben wel duur hoor :P
ik ben het aller goedkoopst :P goedkoper als iedereen en ik heb misschien nog een reclame buro achter ons sstaan maar dat is denk ik NIET gratis :(

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iets als zelda is heel makkelijk te doen omdat daar al proggy's voor zijn om dat te maken, maar verwacht er niet te veel van omdat je dan dus echt nes achtige kwalitijd en gameplay krijgt }:O

Maar het is wel te doen en je hebt binnen een niet zo lange tijd een best leuk resultaat.

Als het echt een mod gaat worden, moeten er eerst talentvolle mensen die bereid zijn er veel tijd in te steken gevonden worden (zullen hier heus wel rond lopen) en moet er uren gediscuseerd worden en plannen gemaakt worden over hoe en wat, anders ben ik bang dat het op nix uit loopt.

Ik wil de website wel maken en beta testen en bedenken enzo :)

Ik kan ook een beetje met de unreal editor :P

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

wat d8 je van een HL mod, aka TFC maar dan in coperate gedoe
dus je speel in een echt team door een spel heen zo als in gewoon HL
op je ben de ops
en je moet freeman killuh..

btw ik kan net zo als velen maps maken in world craft....

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• DarkShadow
  • Laatst online: 13-02 15:11
goed idee, ik denk dat we iid beter kunnen beginnen met een mod. Er is ooit eens een gladiator mod in ontwikkeling geweest, als we die eens nieuw leven gingen in blazen, ik kan wel website verzorgen levels bouwen, en models maken ga ik ff leren. Programmeren heb ik ook op school nog niet zo veel, maar ik neem wel bijles, ik ken nog wel een jongen die de ai goed kan programmeren, kdach dat hij hier op het forum avater heette. Darkpriest kan ook wel mee helpen. Ze zijn allebei bezig met een bot voor half life, en avater heeft de maker van pod bot wat ideeen gegeven, en de maker van real bot heeft ook wat ideeen van hem overgenomen (via botmans forum daggik)
Duz we heb al iets meer talent.
next!!!!

• DarkShadow
gladiator is cool, erg leuk, je kan er veel mee doen, tiz orgineel, weer us wat anders dan alleen maar schieten. En we kunnen zelfs voertuigen impleteren. (van die rondrijdende wagens in een arena.
Je kan verschillende game soorten maken
net zoals bij cs. Bv germanen vechten, in een arena als gladiators. een soort escape :D

• DarkShadow
De game waar de mod voor gemaakt moet worden?
uhhh Operation flashpoint voor war dingen.
dan kun je het beste een mod over WWII of orgineler WWI doen.
Ik weet ook wat er onderaan rechts in het menu moet komen te staan: powered by tweakers.net
hehe. special thanx to darkshadow!!!!!!!! and some... eh... others
But mostly the great DarkShadow!!!!
Voor een gladiator mod zou ik QIII engine nemen, de half life engine is nu erg verouderd (zie opera) en er is een overvloed aan mods, kan dat ja dat kan :(
Je kan ook iid een nieuwe game nemen, misschien een singleplayer (ook orgineel) mod voor max payne of red faction.

wow

ik heb het, we kunnen een gladiator mod maken voor serious sam (of een andere mod)
veel gekocht istie daggik wel, en het is de perfecte engine ervoor, en volgens mij hebben ze alles al vrijgegeven.

• DarkShadow
:9~

• DarkShadow
nog een leuk idee, een combo van multiplayer en singleplayer, dus een cooperative, met een leuk verhaal erachter.

• Dizzy
  • Laatst online: 05-02 15:57

Dizzy

Where am I?

kweenie of zoiets als wat jullie nu allemaal zeggen echt haalbaar is...
er komt veel meer bijkijken dan je denkt..
en het voornaamste is dat er veel tijd in zit, heel veel tijd...

de meeste mensen hebben dat hier niet (school/werk/vriendin/gamen)

lijkt me op zich ene leuk idee wel..
vooral als het als freeware verspreid wordt (laat de wereld maar zien dat het mogelijk is, vroeger was ook alles freeware: gamers voor gamers) (zwakke is dat dat de slogan is van interplay, gamers voor gamers, en toch nog 100,- voor een titel vragen :? ligt dat aan mij, of klopt dat niet helemaal)

ik wil iig wel helpen met het verhaal achter de schermen (is ook nodig, zonder verhaal geen spel tegenwoordig)

en ikw il wel helpen met testen (ik ben testengineer bij iquip informatica b.v. dus dat moet lukken toch ? :) )

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

• DarkShadow
mooi eindelijk een reactie. Dit moet gewoon doorgaan
dit is mn droom, Ok zullen we morgen ff de ideen op een rijtje zetten en voten voor de beste ideeen?
zoals multiplayer cooperative of singleplayer
verhaal
engine
etc
En dan iedereen ff zeggen wat hij kan doen of eventueel kan aanleren, en ff een tijdelijke website in elkaar flansen met forumpje er bij (dit blijft het hoofdtopic)

Verwijderd

Het belangerijkst lijkt me om van te voren vats te stellen wat voor verhaal/sfeer/mogelijkheden er in de game komen. Zodat je niet halverwege mensen krijgt die het niet helemaal 100% eens zijn met het project. Dat is meestal funest.

Daarnaast moet je een hoofd progger hebben. Iemand die verstand van zaken heeft en op het technisch gedeelte psies weet hoe alles in elkaar steekt. Verschillende mensen kunnen verschillende onderdelen doen maar het is belangerijk dat 1 iemand het overzicht heeft. Je moet dus een erg goed iemand als hoofd coder hebben.

Oh ik ben btw helemaal voor en zal op alle mogelijke fronten waar ik kan meehelpen.

• DarkShadow
mooi
ik duz ook, voor zover jullie het nog niet doorhadden. ik zal zoveel mogelijk zielen aansporen in mijn jeugdig enthousiasme :)

Verwijderd

Ik heb best veel tijd over nu en ik kan wel iets moois voor mijn portolio gebruiken.

Ik kan proberen 3d/2d images te bouwen en of te animeren. Ik heb het over 3d werelden, mannetjes (moeilijk), voorwerpen etc.

Ik heb alleen geen kaas gegeten van dingen in een spel inmplementeren. Dus ik kan alleen tekenen.
Maar ja wat verwacht je voor nada-nop ;)

Ik hoef er btw NIKS aan te verdienen, freeware lijkt me wel leuk en het enige wat ik vet zou vinden is als mijn naam er bij komt te staan :P

Verwijderd

Topicstarter
ff een ubb'tje online gooien!

zodat we daar verder kunnen gaan!

Let op! aan dit ubb forum ga ik nix doen omdat het maar voor even is ok? niet dat ik dan reacties krijg van pffff gaar als je spel ook zo wordt dat .......

ok?

nee wacht ik zet hem wel bij een ander klein gaar forukm van me:

http://www.webwarezz.f2s.com/alwayszelda/forum/ultimatebb.cgi

ok? dus daar gaan we serieus verder!

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik kan de vertaling/Testeing doen.. enige wat ik eigenlijk goed kan :?

• DarkShadow
die link naar dat forumpje is wel handig, maar er moet georganiseerd worden. We kunnen denk ik iedereen wel gebruiken.
zij het voor testen of vertalen.

Verwijderd

Ik kan de vertaling/Testeing doen..ook eventueel wel 3d/2d figuurtjes maken B-)

Ben ook niet bang om iets nieuws aan te leren...

Leuk project..*D

Verwijderd

Topicstarter
ja maar waarom heb ik zo weinig reacties op het forum??

en nee dat zelda forum is tijdelijk! (hoort niet bij het toekomstige spel!)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Jemig darkshadow! Nooit van edit gehoord?

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ik ben net op het forum van bidforpower geweest en zag er een topic met my models!

ik denk dat daar ook wat talent zwerft alleen allemaal buitenlands. en ik ben niet zo goed in engels dus misschien dat iemand anders daar modellers kan zoeken?? maar het liefst heb ik een team uit alleen nederlanders! :) makkelijker lullen! :)

maar moddellers maakt niet uit toch?

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 12:59 schreef ____Spokey____ het volgende:
Ben ook niet bang om iets nieuws aan te leren...
Precies :)

Ik kan trouwens redelijk goed webpromoten, zo heb ik ooit een site gehad met 16.000-25.000 hits per dag. Helaas ging toen de server down en het is een beetje lang maar logisch verhaal, waarom ik niet weer zoveel bijzoekers kreeg. Geen zin om nu helemaal te typen dus.. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 19:25 schreef funksngrooves het volgende:

[..]

Precies :)

Ik kan trouwens redelijk goed webpromoten, zo heb ik ooit een site gehad met 16.000-25.000 hits per dag. Helaas ging toen de server down en het is een beetje lang maar logisch verhaal, waarom ik niet weer zoveel bijzoekers kreeg. Geen zin om nu helemaal te typen dus.. :P
nou dan kan jij vast wel goed reclame maken om mensen te werven voor models en programeurs en gfx? en natuurlijk als de site en forum echt rond zijn die promoten?

zou ga naar http://www.webwarezz.f2s.com/alwayszelda/forum/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=5 en zeg dan ff dat je meedoet!

Verwijderd

Ik wil wel meedoen voor het programmeren en de website.

Moet maar ff wat tutorial's gaan lezen als duidelijk is voor welke game die mod is (kan al coden, maar ff kijken hoe het in die games gaat...)

• DarkShadow
Ok
eerst de website bouwen, dan kunnen we een online vergadering beleggen :) Daar moet uitkomen wat voor een mod/game het wordt, welke engine etc.
Daarna
Iedereen op onderzoek uitgaan, en wat oefenen, dan weer vergaderen, en taken definitief verdelen en opdrachten geven.
We hebben programmeurs, leveldesigners, modellers, texture artiesten (jammer dat brood dood is ;) ) muziekverzorgin/geluiden website gasten (moderators newsposters etc) en het manegemant/bestuur/marketing gedeelte.
Dat was het ongeveer.

Verwijderd

Zie mijn post op de forum...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 21:47 schreef DarkShadow het volgende:
Ok
eerst de website bouwen, dan kunnen we een online vergadering beleggen :) Daar moet uitkomen wat voor een mod/game het wordt, welke engine etc.
Daarna
Iedereen op onderzoek uitgaan, en wat oefenen, dan weer vergaderen, en taken definitief verdelen en opdrachten geven.
We hebben programmeurs, leveldesigners, modellers, texture artiesten (jammer dat brood dood is ;) ) muziekverzorgin/geluiden website gasten (moderators newsposters etc) en het manegemant/bestuur/marketing gedeelte.
Dat was het ongeveer.
hij snapt het! maar iedereen zegt wel van yeah cool idee count me in. Maar er zijn tot nu toe weinig post op dat forum terwijl e je daar niet hoeft te registreren.

weinig ideen! (hoe meer hoe beter!)
team is nog te klein! (webdesigners zijn er zat maar programmeurs en dan nog met wat ervaring zijn nog zeldzaam.

Dus aub niet meer hier reageren maar op het andere forum

zodat we goed kunnnen organiseren en het geheel kunnen overzien.

want we weten nog steeds niet wat het word!

een mod? of een fightting game met extra veel opties en mogelijkheden (zie mijn post bij ideeen.

nou doe ff wat dan! :) zie jullie daar!

ohja: de url:
http://www.webwarezz.f2s.com/alwayszelda/forum/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=5

Verwijderd

Ik heb me hier de hele tijd buiten gehouden aangezien ik net als een paar anderen weinig vertrouwen in een constructieve uitkomst had. Maar intussen is het magische woord gesproken "we moeten organiseren" dat is namelijk wel het belangrijkst met veel vrijwillegers. Het tweede probleem wordt om al die vrijwilligers ook productief te krijgen, vaak is de minste afleiding genoeg om iemand te doen ophouden met werken voor dit soort projectjes...

Enfin, ik stel mezelf wel beschikbaar om enige tips en coordinatie op dat vlak te doen. Hoewel ik het erg druk heb en dus ook niet aanbied om serieus werk te doen voor het project denk ik dat ik wel wat goede inbreng kan geven als 1 van de weinige profs op GoT.

R./

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 15:19 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb me hier de hele tijd buiten gehouden aangezien ik net als een paar anderen weinig vertrouwen in een constructieve uitkomst had. Maar intussen is het magische woord gesproken "we moeten organiseren" dat is namelijk wel het belangrijkst met veel vrijwillegers. Het tweede probleem wordt om al die vrijwilligers ook productief te krijgen, vaak is de minste afleiding genoeg om iemand te doen ophouden met werken voor dit soort projectjes...

Enfin, ik stel mezelf wel beschikbaar om enige tips en coordinatie op dat vlak te doen. Hoewel ik het erg druk heb en dus ook niet aanbied om serieus werk te doen voor het project denk ik dat ik wel wat goede inbreng kan geven als 1 van de weinige profs op GoT.

R./
ik zou zeggen regel een paar mensen en dan praten we verder op het tijdelijke forum wat ik heb opgezet!

ok?

Verwijderd

Zet eerst maar eens definitief wat je wilt gaan maken en wie er echt mee willen werken. Dan kunnen we eens inventariseren wat we nodig hebben, wat we nog missen etc. etc.

R./

• Niet online
uhhm zals je ideeen op het forum zet dan schiet het nog niet op.
dan krijg je alle ideeen die hier staan daar weer te staan sug:
een poll

Verwijderd

ikke meedoen!!
ik mag dan wel nieuw zijn.. ik kan we graphics maken en heb coole ideen
(don't hate me because i've got a Powermac G4)

Verwijderd

laat 1 ding duidelijk zijn:
zelda rules

dus moet het wel een soort zelda worre, maar dan met multiplaya(internet/lan)mogelijkheden en grotere wereld, dynamische verhaallijn, grotere wereld, meerdere werelden etc.

Verwijderd

ikke kan ook wel website maken
evt samen met peymora

Verwijderd

oh ja cross platform rules ook!!!!

enne kennen jullie JAMAGIC?
das een game engine gebaseerd op java!

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom heb ik dat temp forum f opgezet!

ik denk dat een 2d vecht spel het makkelijkst en leukst is!

maar dan heel orgineel! een mk street fighter body blows one must fall en killer instinct mix. met wat extra poppetjes als link ofzo :) en anime figuren?

en bij het uitspelen een extra move zichtbaar!

levels en mp3 achtergrond muziek die je kan importeren!

nou wat ik nog meer van plan ben kan je lezen op:

Verwijderd

Ik kan de engine wel bouwen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom heb ik dat temp forum f opgezet!

ik denk dat een 2d vecht spel het makkelijkst en leukst is!

maar dan heel orgineel! een mk street fighter body blows one must fall en killer instinct mix. met wat extra poppetjes als link ofzo :) en anime figuren?

en bij het uitspelen een extra move zichtbaar!

levels en mp3 achtergrond muziek die je kan importeren!

nou wat ik nog meer van plan ben kan je lezen op:

Verwijderd

Het MOET gewoon een spel alla streets of Rage 2/3 zijn (voor de mensen die dit niet kennen, is net zoiets als finalfight, RAGE (demo te downloaden van 3dfiles.com).

Nou ja moet... :) zou wel superB zijn :)

Alleen buiten Rage (wat overigens ook door 'gewone' mensen word gemaakt en nog niet af is) is er helemaal geen een van dit soort spellen voor de PC :(
Ik zou het wel vet vinden en ik denk dat er meer mensen zullen zijn!

Verwijderd

Als hier niet iemand zit met veel ervaring in het maken van spellen dan kan het zelfs knap lastig worden om zoiets als 'exploding fist' te maken, om maar te zwijgen over 'streets of rage' of Killer Instinct.

dus..

Ik zie wel waar jullie schip strandt.

succes in elk geval :)

Verwijderd

Topicstarter
wat denken jullie van een q3 mod van zelda? of met mang poppetjes http://www.planetquake.com/zelda/links.shtml
staan wat mod teams!

maar een mod en dat allemaal vechters erin die een level rondrennen en vechten dan heb je een soort tekken alleen dan meer bewegingsvrijheid.

nou ik hoop datw e nog iemand vinden die weet hoe een mod in elkaar zit en die er wat aan kan veranderen! anders geen mod!

en dat zou heel zonde zijn!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:11
ik wil ik ook wel graag mee doen bij iets in de graphics alleen ben ik nog niet echt super goed met potosoep maar alles leert

(icq: 24787394)

waar ik wel goed in ben (IMO) is plannen maken etc etc

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Flotter
  • Laatst online: 13-02 10:38

Flotter

Pelipper!

Kewl idee, count me in!

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Topicstarter
zo goku van goku.nl wil meewerken!

hij plaatst een advertentie op goku.nl en op rpganime.nl ik hoop dat we dan snel aan een programmeur komen!

maar het was wel op 1 voorwaarden dat de portal/site van de mod dan onderdeel zou worden van rpganime.nl

dan zou onze url zo worden: rpganime.nl/onzemodnaam/

en dan zijn wij broeders van goku.nl dus hebben we zowiezo al superveel bezoekers! dus dan ook superveel mensen die het misschien willen gaan spelen of mee willen werken!

nou ik hoop dat we zo snel modelijk kunnen beginnen

• Exirion
  • Laatst online: 22:26

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 juli 2001 10:34 schreef theteek het volgende:
nou ik hoop dat we zo snel modelijk kunnen beginnen
Heb je nou al dat Visual Basic boek doorgebladerd om eerst te leren programmeren? :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 11:30 schreef Exirion het volgende:

[..]

Heb je nou al dat Visual Basic boek doorgebladerd om eerst te leren programmeren? :P
nope maar ik ben ook geen programmeur! (ook al zou ik dat wel willen maar dat leer ik pas in de 3d geloof ik!
misschien weet je het nog niet maar een game word nie alleen verzorgd door programmeurd maa ook door webdesigners mensen voor met ideen verhalen enz enz muziek achtergronden promotie?

en ik doe in dit geval het volgende:

promotie, team bij elkaar scharrellen, ideeen, forum en tijdelijke website! en als het project gaat beginnen wat gfx!

maar ben net hier:
http://www.planetquake.com/quake3/hosted/mods.shtml

ff kijken of we daar nog wat aan hebben!

Verwijderd

Het is waarschijnlijk al gezegd, maar we kunnen ook een mod maken voor Serious Sam. Die engine is heel uitgebreid en up to date!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 12:48 schreef Mutilator het volgende:
Het is waarschijnlijk al gezegd, maar we kunnen ook een mod maken voor Serious Sam. Die engine is heel uitgebreid en up to date!
ja maar ik denk dat meer mensen hl ut of q3 hebben dan serieus sam! toch?
en welke heeft een betere ondersteuning!?

en welke is makkelijker? we weten nog niet voor wat maar het word waarschijnlijk q3 of hl?

ligt aan de programmeurs! (waar we nog naar op zoek zijn!!!!)
als we de programmeurs hebben kunnen we beginnen en zijn we compleet!

Verwijderd

Topicstarter
echt geen nederlandse programmeeur voor een mod te vinden! grrrr balen!

nou misschien een buitenlander!? maar dat is het wel weer rot communiceren op het forum omdat hij dan nix kan lezen!?

dus we hebben het liefst een nederlander of belg die weet hoe je een mod edit en maakt!

bent u er 1? kent u er 1? of wilt u er 1 zoeken? neem contact op! alvast bedankt! want we hebben vanalles genoeg behalve programmeurs!
Pagina: 1