Genept door KPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Heel kort want geen zin om er nog meer tijd aan te besteden.

Kreeg via een advertentie in de krant te zien dat we binnenkort ADSL in Schiedam zouden krijgen, gelijk via de website ( http://www.planet.nl/adsl ) besteld, na de kosten allemaal gelezen te hebben, was een leuke aanbieding, en Kabelfoon beviel me niet (nu nog niet, 2 maanden opzegtermijn is bij kabelfoon 3 maanden, en reageren ho maar)
MX-stream advanced werkt prima, nu krijgen we echter de rekening binnen, 205 per 2 maanden.... ik ga naar de site en daar staat toch echt 65 per maand, blijkt dat het 65 adsl + 49.95 IDSN per maand is.
Hadden ze dat er niet even bij kunnen zetten?
Nee tuurlijk niet, want dan is het opeens een stuk ongunstiger, tuurlijk het zal vast wel ergens heel goed verstopt staan.
Maar ik voel me weer eens genaaid door KPN, ze doen het overkomen alsof je abbo van ISDN naar ADSL overgezet word, terwijl dat niet zo is.
Dus bij de maandelijkse kosten had geen 65 moeten staan maar 65+ normale abbo kosten, dus voor iedereen die nog MXstream neemt, let op dit addertje!

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou euuhh. lijkt me logisch, of dacht je dat ADSL via de lucht ging ofzo, je zult er toch echt ISDN bij moeten nemen... hehe... Ik er niet veel verstand van, maar dit leek mij wel logisch, bij KPN proberen ze nietswetende mensen zo weer lekker te bedotten. Oh en je had effe op wat websites rond moeten kijken wat ADSL nou ECHT kost..
/edit Oh enne het staat trouwens op de website van MXstream hehe... /edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 17:29 schreef powerpulse het volgende:
Nou euuhh. lijkt me logisch, of dacht je dat ADSL via de lucht ging ofzo, je zult er toch echt ISDN bij moeten nemen... hehe... Ik er niet veel verstand van, maar dit leek mij wel logisch, bij KPN proberen ze nietswetende mensen zo weer lekker te bedotten. Oh en je had effe op wat websites rond moeten kijken wat ADSL nou ECHT kost..
Nee het leek net of mijn ISDN abbo overgezet werd naar een ADSL abbo. ik betaalde 50 per maand voor isdn, en dacht 65 te gaan betalen voor mijn adsl abbo (plus nog eens 110 aan planet per maand -30% korting).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 17:29 schreef powerpulse het volgende:

/edit Oh enne het staat trouwens op de website van MXstream hehe... /edit
Waar dan? URL graag....
Tuurlijk kunnen ze dat altijd wijzigen, ook zo vaag, zij kunnen het abbo ten allen tijden veranderen, en je zit er altijd voor 12 maanden aan vast, maar hoe zit dat als ze het contract wijzigen? Zou je dan niet accoord kunnen gaan, en dus je contract per direct op kunnen zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah jongen, het is take it or leave it.
Ik zit bij Chello, ben ik nu wel tevreden over, ik zie niet meer in waarom ik KPN zou nemen... De url's staan 2 naar boven..
En als ze plots het abbonoment met bv 20 % gaan verhogen zonder dat een jaar ( in geval je een per jaar abbonement moet nemen ) van te voren vertellen, mogen ze je de extra kosten voor het af laten sluiten niet in rekening brengen. Dat lijkt mij wel redelijk.
/END/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 17:33 schreef powerpulse het volgende:
http://www.mxstream.nl/providers/planetinternet.html
http://www.mxstream.nl/info/info02_p.html
kijk maar eens goed
Kijk jij maar eens heel goed.
Dat zijn de prijzen die ik dus dacht te gaan betalen! Je moet bij die 65 piek die op de site staan ook nog eens je normale telefoon abbo te betalen, precies mijn punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 10 juli 2001 17:36 schreef powerpulse het volgende:
Ik begrijp best dat die jongen zich genaaid voelt. Misschien is het naief om niet wat meer onderzoek te doen voordat je ingaat op een actie, maar het is wel erg lullig om hem zo de grond in te stampen. En om deze topic in SU te zetten vind ik al helemaaal een trieste actie :r

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mja je neemt een adsl abo niet een 'Alles voor je telefoon aansluiting abo inc. ISDN'
Ff nadenken was genoeg geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat toch ook niet dat je normale abbonementskosten komen te vervallen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrij logisch lijkt mij, je betaalt aan je provider en aan KPN of dacht je dat de apparatuur die in de centrale's geplaats is voor ADSL niets koste ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Wat een " koninklijke " heilsoldaten hieroo... De KPN is gewoon een oplichter en uitzuiger en gaat mede hierdoor failliet. Het is een laatste strohalmpje om zielige mensen weer wat extra uit de zak te kloppen.... Als ik er zou werken zou ik snel wegwezen daar...... (20 miljard euro toch :+ ) KPN LOGO WHAHHAHAHA wat een grap he, die is goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 18:31 schreef osama het volgende:
Wat een " koninklijke " heilsoldaten hieroo... De KPN is gewoon een oplichter en uitzuiger en gaat mede hierdoor failliet. Het is een laatste strohalmpje om zielige mensen weer wat extra uit de zak te kloppen.... Als ik er zou werken zou ik snel wegwezen daar...... (20 miljard euro toch :+ ) KPN LOGO WHAHHAHAHA wat een grap he, die is goed !
blaat*

weinig nieuwe dingen aan toe te voegen ofwel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUH! Je kan geen ADSL zonder een vaste lijn nemen!! |:( |:( |:( |:( Slimbo! :?
D8 je dat je een speciale ADSL lijn kreeg!? Laat je voortaan is beter informeren of lees wat beter! :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Kijk dit dan weer.....

http://www.nu.nl/document?n=36609

Weer typisch KPN.... (je zou vorig jaar aandelen KPN hebben gekocht :o wachten op herstel tot je een ons weegt)

Lekker volhouden jongens, net zoals de KPN doet met 20 miljard euro schuld. Lekker volhouden !!!!!

P.S. VnCNT : 1 KPN logo als grap is leuk maar om er nu ook 1 te nemen.....(of zijn jullie serieus) :o WHoehahahaha haha ha !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry hoor maar ik vind het een beetje naief van je als je kabel internet hebt krijg je ook niet je telefoon gratis. Kan je zeggen rare vergelijking maar ADSL en Spraak zijn ook 2 verschillende diensten. Het enige wat ze overeen komen is het Kabeltje naar buiten en de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

tuurlijk is het naief maar bij KPN zal men naieve mensen nooit op hun naieviteit wijzen.... Ze bieden nu toch nog steeds "Supersnel Internet via ISDN" aan tegen een tarief van de verzwegen dubbele tikken... Zo lust ik er ook nog wel een paar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 19:21 schreef PolarBear het volgende:
Sorry hoor maar ik vind het een beetje naief van je als je kabel internet hebt krijg je ook niet je telefoon gratis. Kan je zeggen rare vergelijking maar ADSL en Spraak zijn ook 2 verschillende diensten. Het enige wat ze overeen komen is het Kabeltje naar buiten en de KPN.
Toen ik van analoog naar isdn ging, hoefde ik daarna toch ook niet meer te betalen voor analoog? Ik ging er vanuit dat adsl boven isdn stond, dus een trapje hoger.

Blijkbaar fout, en ja ik was goed geinformeerd, maar heeft 1 van jullie wel eens een medewerker van primafoon meegemaakt die wat wist? ik nog niet, dus heb alles via mxstream en planet gedaan, ik zie nergens staan dat je je betaande abbo houdt, daar gaat het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 18:57 schreef -VnCnT- het volgende:
DUH! Je kan geen ADSL zonder een vaste lijn nemen!! |:( |:( |:( |:( Slimbo! :?
D8 je dat je een speciale ADSL lijn kreeg!? Laat je voortaan is beter informeren of lees wat beter! :? :?
Aardige mensen zijn hier toch :'(

ADSL is een vaste lijn. LEES BETER, ADSL IPV ISDN DACHT IK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

precies !! (KPN is en blijft een uitzuiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Als ik er zou werken zou ik mijn ogen uit mijn kop schamen ipv zo ophemelend te gaan doen over hun beleid, deze jongen heeft gewoon gelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 20:00 schreef osama het volgende:
Als ik er zou werken zou ik mijn ogen uit mijn kop schamen ipv zo ophemelend te gaan doen over hun beleid, deze jongen heeft gewoon gelijk.....
Zo erg is het nu ook weer niet, er is aardig wat mis bij de KPN (en dat weet ik weer van mijn vorige baas Estrade Projectontwikkeling, 2 jaar bezig geweest voordat de telefooncentrale deed wat ie moest doen)

Vraag maar eens bij informatique hoe hun centrale op het moment is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
volgens mij heb iedereen niet goed gelezen hiero.

want hij zegt 65 gulden voor adsl en 49 voor isdn ?

maar volgens mij is het 65 voor adsl of dat nou isdn is of niet maakt niet uit. en nog de rest voor de internet provider dusse 35 voor xs4all bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wat een geblaat van sommige hier zeg. KPN zuigt helemaal niet uit (nou ja in dit geval dan ;) ) dus reageer niet zo triest.

ADSL is een internet verbinding en geen telefoon verbinding!! Als je dat niet doorhebt OK, niet iedereen heeft er zoveel verstand van, maar om dan te gaan roepen dat KPN de boel uitzuigt omdat je er zelf de ballen van snapt... |:(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ik snap het maar al te goed en daarom weet ik dat KPN de boel ZWAAR uitzuigt !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 10 juli 2001 20:51 schreef osama het volgende:
Ik snap het maar al te goed en daarom weet ik dat KPN de boel ZWAAR uitzuigt !!!!
Ik ben volledig overtuigd door je sterke argumenten. Het is voor mij nu ook duidelijk dat KPN de boel uitzuigt!

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Toch erg logisch dat je ook ISDN moet betalen? ADSL Is immers een methode om over een bestaande lijn een snelle dataverbinding op te bouwen. Je moet dus wel een anologe of digitale (ISDN) lijn hebben. Vind je het gek dat je een ISDN abbo moet betalen???

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world

under-world

ooh-la dots

Ik ben volledig overtuigd door je sterke argumenten. Het is voor mij nu ook duidelijk dat KPN de boel uitzuigt!
Kijk maar de slag om de mobiele telefonie. KPN verlaagde altijd nadat libertel dat deed, daarom hebben ze de slag om de mobiele markt verloren. Ze bieden ondermaatse diensten aan tegen belachelijk hoge bedragen... Als jij nu met je analoge lijntje elke dag 2 uur internet en een rekening van 500,- per 2 maanden krijgt noem je dit dan geen uitzuigerij ?? Ze hadden allang flat rate in kunnen stellen en de mensen kunnen binden ipv wegjagen. Daarom gaat het ook zo goed met ze opmdat ze zo goedkoop zijn en zulke prima service leveren.
(Om maar niet over de aandelenmalaise te spreken, 1000en nederlanders hebben dankzij hun vertrouwen in de KPN al miljarden verloren, evenals de nederlandse staat en dus de belastingbetaler, 10tallen miljarden)

Jij betaalt zeker je eigen telefoonrekening nog niet eens ?

De kamer laat KPN toch wel failliet gaan..
Heb je het bericht over het nieuwe jaarverslag al gelezen ??? Weer bedonderen ze de boel.....

KPN verdwijnt waarschijnlijk snel in het rijtje fokker-baan-worldonline-klm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik werk bij KPN, Ik bouw telefooncentrales voor het MKB dwz tot zo'n 128 aansluitingen en centrales met VOIP en geintegreerde mailserver.

Schamen nee helemaal niet.
Jullie zijn daar met jullie antwoorden veel te simpel voor. Kort door de bocht en weinig inhoud.

Spraak en Data zijn twee aparte dingen. Ze maken door een slimme techniek gebruik van de zelfde koperverbinding. MAar het blijft een aparte dienst......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
KPN is een grote zooi oplichters.
Gisteren op teletekst stond dat ze ipv +/- 1700 M winst juist een verlies leden van ik weet niet hoeveel M, ze hadden een post Goodwill op de balans gezet van 7,6 MILJARD |:(
In mijn boekje is dat pure oplichting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Geplaatst door powerpulse - dinsdag 10 juli 2001 17:36

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zit bij Chello, ben ik nu wel tevreden over, ik zie niet meer in waarom ik KPN zou nemen... De url's staan 2 naar boven..
En als ze plots het abbonoment met bv 20 % gaan verhogen zonder dat een jaar ( in geval je een per jaar abbonement moet nemen ) van te voren vertellen, mogen ze je de extra kosten voor het af laten sluiten niet in rekening brengen. Dat lijkt mij wel redelijk.
/END/
dat klopt idd, ik wacht wel tot mxstream >100kbps zit. dan is het de moeite waar om aan te schaffen..

Wat wel idd verwarrend is dat je, nee je MOET een KPN-Telefoon aboo aanschaffen voordat je mx-stream thuis kan krijgen. Daar heeft KPN wel slim gespeeld. oke , we hebben nog wel Cistron en zo.. ma die zitten niet overal.. het is niet zo slim om een ISDN+Mxstream abbo te nemen. want dat is gewoon duur.. op een analoge lijntje kan je gewoon mxstreamen en gebeld worden .. dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 17:21

qless

...vraag maar...

Ook bij Cistron moet je telefoon + adsl nemen....

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Ja, ook slim van cistron IDD.. mot je by hun ook de telefoondiensten afnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz.. excuses voor mijn slechte gedrag Slash!.
Ik was zeker wat sjacherijnig gisteren. Maar dat laten we achter ons. Wat we misschien zouden kunnen doen is KPN dwingen om het er NADRUKKELIJK bij te zetten dat je er dus ook ISDN bij moet nemen. Misschien kunnen we er met z'n allen wat aan doen, en de internet wereld weer een stukje veiliger maken :) En dat geld ook voor die cistron uitzuigers... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsss... Waar gaat dit over?! Ga huilen bij KPN omdat je nu al je geld kwijt bent. Dan neem je toch geen ADSL? Das hun probleem echt niet hoor. En het is idd niet erg slim om te denk dat je normale abbo vervalt. Maarre geef dat ADSL dan maar aan mij hoor, voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op dinsdag 10 juli 2001 21:11 schreef osama het volgende:

[..]

Kijk maar de slag om de mobiele telefonie. KPN verlaagde altijd nadat libertel dat deed, daarom hebben ze de slag om de mobiele markt verloren. Ze bieden ondermaatse diensten aan tegen belachelijk hoge bedragen... Als jij nu met je analoge lijntje elke dag 2 uur internet en een rekening van 500,- per 2 maanden krijgt noem je dit dan geen uitzuigerij ?? Ze hadden allang flat rate in kunnen stellen en de mensen kunnen binden ipv wegjagen. Daarom gaat het ook zo goed met ze opmdat ze zo goedkoop zijn en zulke prima service leveren.
(Om maar niet over de aandelenmalaise te spreken, 1000en nederlanders hebben dankzij hun vertrouwen in de KPN al miljarden verloren, evenals de nederlandse staat en dus de belastingbetaler, 10tallen miljarden)

Jij betaalt zeker je eigen telefoonrekening nog niet eens ?

De kamer laat KPN toch wel failliet gaan..
Heb je het bericht over het nieuwe jaarverslag al gelezen ??? Weer bedonderen ze de boel.....

KPN verdwijnt waarschijnlijk snel in het rijtje fokker-baan-worldonline-klm
Ah kijk, jij hebt het over andere dingen dan ADSL! Daarom had ik er ook "(nou ja in dit geval niet)" met een dikke knipoog achter gezet. Met die ADSL advertenties neppen ze niemand IMO, misschien moet je wat beter lezen en on-topic blijven.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Op zo ongeveer elke pagina waar adsl via kpn word aangeboden staat ook een link naar de mxstream site.

Mensen met een hoger IQ dan een aardbei die klikken daar toch op om te kijken ....

Staat toch heel erg duidelijk wat het gaat kosten daarzo.

mxstream prijzen

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Vage vergelijking met ISDN en Analoog
ISDN vervangd je analoge aansluiting ADSL is niets meer dan een toevoeging op je bestaande abo.
En wat is er allemaal zo fout aan de KPN als je het zo erg vindt ga je toch fijn bij zon carier-select bedrijfje bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 13:26 schreef Thunder het volgende:

[..]

ISDN vervangd je analoge aansluiting ADSL is niets meer dan een toevoeging op je bestaande abo.
Juist dat noemen ze Linesharing.

En ja die reclame's worden dan minuten lang zoals jullie het willen. Moet alles dan voorgekauwd worden voor domme mensen.
- Let op de huidigge abbo kosten vervallen niet.
- Als u te veel sexlijnen belt krijgt u een hoge telefoonrekening.
- Als u de draad doorknipt dan doet de telefoon het niet meer.
- bla bla

LEZEN LEZEN EN NOG EENS LEZEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 17:17 schreef CheS het volgende:

[..]

Juist dat noemen ze Linesharing.

En ja die reclame's worden dan minuten lang zoals jullie het willen. Moet alles dan voorgekauwd worden voor domme mensen.
- Let op de huidigge abbo kosten vervallen niet.
- Als u te veel sexlijnen belt krijgt u een hoge telefoonrekening.
- Als u de draad doorknipt dan doet de telefoon het niet meer.
- bla bla

LEZEN LEZEN EN NOG EENS LEZEN.
Ligt er aan waar je die sexlijnen belt :)
En ik vond het al gek dat mijn telefoon niets meer deed nadat ik haar getweaked had tot een draadloossysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitProcessor
  • Laatst online: 13-09 00:18
Op dinsdag 10 juli 2001 19:56 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Toen ik van analoog naar isdn ging, hoefde ik daarna toch ook niet meer te betalen voor analoog? Ik ging er vanuit dat adsl boven isdn stond, dus een trapje hoger.

Blijkbaar fout, en ja ik was goed geinformeerd, maar heeft 1 van jullie wel eens een medewerker van primafoon meegemaakt die wat wist? ik nog niet, dus heb alles via mxstream en planet gedaan, ik zie nergens staan dat je je betaande abbo houdt, daar gaat het mij om.
Analoog => ISDN zijn twee verschillende diensten. Het ene gaat over een analoge lijn het andere over een digitale. Ofwel heb je analoog, ofwel ISDN.

ADSL is een TECHNIEK waarbij over een analoge of ISDN lijn meer bandbreedte wordt verkregen door gebruik te maken van frequenties die voor spraak niet gebruikt worden (omdat we ze toch niet horen). Hierbij wordt een analoge lijn of ISDN dus gebruikt als drager. Je hebt ze dus beide nodig. Stel dat je bv adsl wil zonder telefoon, dan heb je toch nog altijd die telefoonlijn nodig, en zal je dus abonnementskosten moeten betalen voor de huur van de telefoonlijn ook !

Je was dus NIET goed geïnformeerd !!!

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je kabelinternet neemt hoef je dan ook geen kabelrechten meer te betalen. Nee. Dat zijn twee aparte dingene 1. tv 2. internet. Bij mxstream precies hetzelfde en als je had gelezen had je dat geweten of als je effe naar de winkel was geweest had het je ook duidelijk geworden.

;) ;) ;)KPN is een uitzuiger omdat ik niet kan lezen. Ennuhhh ze maken ook nog miljarden verlies dus ze zijn slecht!! Ennuh de voicemail is ook niet gratis meer terwijl eigenlijk alles gratis moet zijn dus ze zijn slecht!! Gore uitzuigers! / ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Analoog => ISDN zijn twee verschillende diensten. Het ene gaat over een analoge lijn het andere over een digitale. Ofwel heb je analoog, ofwel ISDN.

Ze gaan alletwee gewoon over dezelfde koper aansluiting hoor!! ( local loop )
Ze hebben alleen in de centrale een andere poort. En na de centrale gaat de boel verder over glas
Pagina: 1