Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-09 20:59
Hallo iedereen

Ik heb sinds kort mijn scherm vervangen en dat werkte perfect. Gisteren begon de gsm echter heel raar te doen. Ik kreeg hem niet meer uit slaapstand maar door hem te verbinden met mijn computer kon ik via HiSuite duidelijk zien dat de gsm geactiveerd was.

De onderkant van het scherm was op 1 plek ondertussen enorm heet. Als je niet oppaste verbrandde je je eraan. Dan maar opengemaakt. De batterij was helemaal niet warm en waar het op mijn scherm warm was, zat alleen een de trilmotor en een ijzeren vakje. Link naar foto. Het zwart omcirkelde deel is het deel dat warm wordt. Ik heb geen idee wat er daar warm kan worden. Ook het scherm is beschadigd. Misschien door de warmte? Hier zie je het resultaat.

Ik heb ondertussen al een nieuw scherm geregeld maar ik zou niet willen dat het opnieuw zo toegetakeld wordt. Komt de warmte vanuit het scherm of is er nog iets anders aan de hand?

Alvast bedankt!
Nickmans Rob

EDIT: Gsm wordt ook warm als hij niet oplaad. Geen probleem met de lader dus. (Thanks to @Tyrian)

[ Voor 4% gewijzigd door NiRo op 31-10-2017 20:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Base of your phone is heating up?
https://drfone.wondershar...wei-battery-problems.html

Is dit wat?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
Bedankt voor je link! De gsm wordt echter ook warm als hij niet oplaad. Dus het hangt niet aan de lader. Toch bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heeft dit met PC hardware te maken? Schopje naar AND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
Whoops, bedankt voor het verplaatsen @br00ky!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@NiRo als ik het goed begrijp heb je het scherm zelf vervangen? Heb je daarbij perrongelijk de accu beschadigd/ geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
@rens-br Accu was helemaal geplooid en gezwollen, maar deze was al vervangen. Ik heb het scherm inderdaad zelf vervangen.

[ Voor 21% gewijzigd door NiRo op 01-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@NiRo leg even duidelijk aan wat je nu precies gedaan hebt en in welke volgorde.
Als ik namelijk je topics moet geloven is er van alles mis gegaan bij het vervangen van je scherm:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiRo
Ik heb eerst mijn scherm vervangen omdat het gebarsten was. Daarna was mijn batterij zodanig beschadigd dat ik een nieuwe heb aangekocht. Vanaf toen werkte de gsm heel goed. Na hem even gebruikt te hebben, merkte ik dat de glasplaat er niet fatsoenlijk was opgeplakt, maar dat is ondertussen al opgelost. Eergisteren avond wordt het scherm ineens heel heet en vertoonde het die groene lijnen. Ik heb ondertussen de verkoper al gecontacteerd, maar je kent het bij zo'n mensen uit China en Hong Kong: die moeten altijd moeilijk doen over een vervanging. Ik ben nog aan het onderhandelen en ik hoop dat ik een vervanging krijg. Ik startte dit topic om er zeker van te zijn dat de warmte van het scherm kwam, niet van een ander onderdeel.
Pagina: 1