Deel filmrol weg in iOS 11.0.1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-03-2021
Mijn vraag
...
Ik heb iOS 11.0.1 op mijn iPhone 7 staan en sindsdien doen 2 oude apps het niet meer. Deze staan ook niet meer in de store. Dat is

Maar wat nog vreemder is is dat sinds eergisteren een deel uit mijn filmrol weg is? Van eind 2015 tot nu, de missende foto’s staan er nog wel als aantal onderaan vermeld.
En als ik linksonder in filmrol naar de map foto’s ga dan staan ze er wel??? Bij Jaren/sets zeg maar
Iemand een idee??
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
iOS 11.0.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vanalles al gezocht maar nog geen oplossing gevonden.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Al gekeken of soms aan staat om slim met je foto's om te gaan? Kan zijn dat hij ze weggooit op je telefoon om ruimte te besparen maar dat ze wel nog in je iCloud staan?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
Ik heb iCloud niet aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:37
Iphone al hersteld en backup terug zetten?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
Dat heb ik nog niet aangedurfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:02
Hoe maak je normaal een backup van je fotos? importeer je ze naar een computer?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
Ik ben nl bang dat er dan iets met de back up verkeerd gaat en ik dan alles kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
Niemand die dit ook mee heeft gemaakt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 17:32
Sluit hem aan op je windows 10 en open de app foto's en klik dan op importeren< wel je iphone op de pc aansluiten.
dan heb je ze op je pc staan veilig, en kijk dan eens of je met je backup wat kan

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:00
Afcwil schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:06:
Niemand die dit ook mee heeft gemaakt???
Op google heel veel mensen die klagen. Zojuist je klacht op Google ingevoerd en er komen direct ontiegelijk veel pagina's.
Kan door van alles komen, bijv de update naar ios 10 / 11.

Ik zou dus ook gewoon even je klacht op google invoeren (ik heb het in het Engels gedaan), komen veel pagina's naar voren en veel mogelijke oplossingen. Het heeft dus niet 1 bepaalde reden en 1 bepaalde oplossing. Hoe ik het lees zitten er gewoon voldoende fouten in ios waardoor de klacht die jij ervaart dankzij verschillende fouten kan komen en elke fout heeft weer zijn bijbehorende oplossing.. Sommige mensen hebben simpelweg pech, bij hun zijn de foto's gewoon verwijdert van het toestel (dit is bij jou volgens mij niet het geval..).

[ Voor 27% gewijzigd door LopendeVogel op 01-11-2017 11:17 ]

Pagina: 1