Intel Core i7 7700K - 4.2 GHz
€ 319,90
ASUS PRIME Z270M-PLUS - Motherboard
€ 132,95
Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
€ 92,00
Corsair TX-M Series TX650M - Voeding (intern)
€ 87,85
Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 3G - Grafische kaart
€ 239,00
Be quiet! Pure Rock - Koeler voor processor
€ 39,50
Crucial Ballistix Sport LT - DDR4
€ 81,99
Fractal Design Define Mini C-Window - Midtowermodel
€ 74,67
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De systeem is bedoeld om games 1080p (later 4k van plan) te recorden op 60 fps en in Adobe Premiere te editten/renderren.
En natuurlijk lekker vloeiend gamen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom uit op 1000 +- euro. Dit zie ik liever lager. Maar mijn max is denk ik rond de 800 ?(exclusief monitor, die heb ik al)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uhm intel en geforce? geen idee waarom vind de huisstijl mooi, maakt niet uit joh als prijs kwaliteit maar in verhouding is maar ik betaal wel liever 5/10 euro meer voor intel/geforce
.
Ga je overklokken?
Geen idee nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie even kijken naar de systeem die ik samengesteld heb als "beginner" en mij advies kunnen geven over wat verstandig is met de doel die ik heb. Misschien is dit wel een super HIGH end systeem voor wat ik wil gaan doen. Spellen die ik speel is gewoon varierend van minecraft tot player unknown.
€ 319,90
ASUS PRIME Z270M-PLUS - Motherboard
€ 132,95
Samsung 850 EVO Series - Solid state drive
€ 92,00
Corsair TX-M Series TX650M - Voeding (intern)
€ 87,85
Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 3G - Grafische kaart
€ 239,00
Be quiet! Pure Rock - Koeler voor processor
€ 39,50
Crucial Ballistix Sport LT - DDR4
€ 81,99
Fractal Design Define Mini C-Window - Midtowermodel
€ 74,67
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De systeem is bedoeld om games 1080p (later 4k van plan) te recorden op 60 fps en in Adobe Premiere te editten/renderren.
En natuurlijk lekker vloeiend gamen..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kom uit op 1000 +- euro. Dit zie ik liever lager. Maar mijn max is denk ik rond de 800 ?(exclusief monitor, die heb ik al)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uhm intel en geforce? geen idee waarom vind de huisstijl mooi, maakt niet uit joh als prijs kwaliteit maar in verhouding is maar ik betaal wel liever 5/10 euro meer voor intel/geforce
Ga je overklokken?
Geen idee nooit gedaan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie even kijken naar de systeem die ik samengesteld heb als "beginner" en mij advies kunnen geven over wat verstandig is met de doel die ik heb. Misschien is dit wel een super HIGH end systeem voor wat ik wil gaan doen. Spellen die ik speel is gewoon varierend van minecraft tot player unknown.
Mus