Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[gezocht]software voor advertenties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik zal graag op verschillende tv's een circuit laten draaien van verschillende advertenties van andere bedrijven in mijn omgeving. Ik had zelf al geprobeerd met een chromecast met de app plex maar hiermee kan ik ze niet continu laten loopen.

Dus kort samen gevat zoek ik een software waarmee je continu eigen gemaakte filmpjes kan laten draaien.

Hopelijk dat iemand hier me kan helpen.

Bedankt!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:57
Heb je al gezocht naar narrowcasting software?
Zijn verschillende bedrijven die hier wat voor bieden.

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:42
Plex heeft toch gewoon een repeat functie?

Verwijderd

Topicstarter
Nee had nog niet gekeken bij narrowcasting.

En als Plex een repeat functie heeft kan hem ik niet vinden, enig idee waar die staat of hoe je dat doet?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Welkom op GoT :)

Om het constructief te houden op het forum én om de mensen die anderen proberen te helpen gemotiveerd te houden hebben we een aantal basisregels. Die vind je hier: Het algemeen beleid #topicplaatsen

We zijn een forum, en dat betekent inspanning in twee richtingen!

De basisregel is: uit de topicstart én het topicverloop moet blijken dat je zelf actief naar een oplossing hebt gezocht. Je topicstart is al karig, maar een post als:
Nee had nog niet gekeken bij narrowcasting.

En als Plex een repeat functie heeft kan hem ik niet vinden, enig idee waar die staat of hoe je dat doet?
roept irritaties op. Heb je inmiddels wel bij narrowcasting gekeken en wat vond je ervan en b:) zoek dat eerst even zelf op. Een simpele google-opdracht 'plex+repeat' volstaat om daarover meer te weten te komen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland