Hoe streng is Spotify Family

Pagina: 1
Acties:
  • 12.033 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Ik heb sinds kort mijn account een upgrade gegeven naar spotify family, mijn broers hebben beide hun account aangemaakt toen ze nog thuis woonden dus ons adres is op spotify het zelfde maar tegenwoordig wonen wij niet meer op het zelfde adres.

Weet iemand of dit problemen kan gaan geven?

Beste antwoord (via dm-dutchman op 31-10-2017 15:00)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Om te beginnen, je zal er niet problemen door krijgen. Als je "gepakt wordt", dan word je gewoon weer van het family-lijstje afgehaald.

Ik heb met een paar vrienden al een flinke tijd een Spotify family abonnemt. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Echter, enkele maanden geleden werden er twee andere vrienden hieraan toegevoegd. Zij hadden hetzelfde adres opgegeven als het hoofdaccount. Na een tijdje werden ze er weer af gegooid omdat Spotify niet kon bevestigen dat ze op hetzelfde adres wonen. Ik heb geen idee hoe ze dat gecontroleerd hebben, het leek in ieder geval niet IP-afhankelijk te zijn.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33
Waarom zou dat problemen geven? Er staan dus 3 abo's op één adres? Dus drie keer cashen voor Spotify. Daar gaan ze lijkt me niet moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Geen enkel probleem, ik deel een account met 4 anderen, we wonen allemaal in andere steden en 1 account wordt alleen in Portugal gebruikt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Om te beginnen, je zal er niet problemen door krijgen. Als je "gepakt wordt", dan word je gewoon weer van het family-lijstje afgehaald.

Ik heb met een paar vrienden al een flinke tijd een Spotify family abonnemt. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Echter, enkele maanden geleden werden er twee andere vrienden hieraan toegevoegd. Zij hadden hetzelfde adres opgegeven als het hoofdaccount. Na een tijdje werden ze er weer af gegooid omdat Spotify niet kon bevestigen dat ze op hetzelfde adres wonen. Ik heb geen idee hoe ze dat gecontroleerd hebben, het leek in ieder geval niet IP-afhankelijk te zijn.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:29
Je dient op hetzelfde adres te wonen om hier gebruik van te mogen maken.

Mocht Spotify dit op een bepaalde manier kunnen controleren kun je inderdaad problemen krijgen. Hoe groot die kans is, no clue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:33
Lees ik nou verkeerd? Het gaat toch niet om gebruik van hetzelfde family account, maar om drie accounts op 1 adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
barrymossel schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:52:
Lees ik nou verkeerd? Het gaat toch niet om gebruik van hetzelfde family account, maar om drie accounts op 1 adres?
Het gaat inderdaad om drie losse accounts, maar je kunt dus tot 5 accounts uitnodigen voor spotify premium

Bedankt voor jullie reactie, ik weet genoeg. We gaan er gewoon gebruik van maken, en afwachten of Spotify moeilijk gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door dm-dutchman op 31-10-2017 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-09 22:48
Hier heb ik spotify family in gebruik met mijn broertje en 3 vrienden die allemaal op mijn adres geregistreerd staan. Echter wonen de 3 vrienden wel op een ander adres, tot nu toe is nog niemand verwijdert dus hier zijn we er gewoon tevreden over :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmehhh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-10-2023
Modbreak:Wij werken niet mee aan het distribueren van gedeelde accounts (tegen betaling)

[ Voor 67% gewijzigd door Michael Knight op 06-12-2017 02:11 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.