Mijn vraag
Het is als volgt. Voor mijn werkgever (een fietsenwinkel) wil ik een laptop installeren met Windows 7 64bit premium, de laptop is enkel voor aan klanten te tonen welke modellen/merken fietsen wij kunnen leveren.
Hij wil dat de laptop enkel 3 websites laat zien (snelkoppelingen maak ik op het bureaublad. Hij wil eigenlijk dat de rest van de websites onbenaderbaar zijn. (dus gewoon op internet surfen zou niet moeten kunnen)
Laptop heeft de volgende specs:
Intel i3 cpu
4gb geheugen
500gb hdd
Ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen want hoe zou ik een website moeten laten blokkeren (het is geen 18+ site dus kinderslot kan ik bijvoorbeeld niks mee)
Waar ik aan dacht is::
Zou het uitmaken welke browser ik gebruik?
Excuses voor de weinige info die ik heb gegeven)
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen/ondersteuning bieden.
Bij vragen zal ik hier zo goed en snel mogelijk antwoord op geven.
Alvast mijn hartelijke dank voor de hulp.
Het is als volgt. Voor mijn werkgever (een fietsenwinkel) wil ik een laptop installeren met Windows 7 64bit premium, de laptop is enkel voor aan klanten te tonen welke modellen/merken fietsen wij kunnen leveren.
Hij wil dat de laptop enkel 3 websites laat zien (snelkoppelingen maak ik op het bureaublad. Hij wil eigenlijk dat de rest van de websites onbenaderbaar zijn. (dus gewoon op internet surfen zou niet moeten kunnen)
Laptop heeft de volgende specs:
Intel i3 cpu
4gb geheugen
500gb hdd
Ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen want hoe zou ik een website moeten laten blokkeren (het is geen 18+ site dus kinderslot kan ik bijvoorbeeld niks mee)
Waar ik aan dacht is::
Zou het uitmaken welke browser ik gebruik?
Excuses voor de weinige info die ik heb gegeven)
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen/ondersteuning bieden.
Bij vragen zal ik hier zo goed en snel mogelijk antwoord op geven.
Alvast mijn hartelijke dank voor de hulp.