Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxxima
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:00
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar een klein Andriod tablet om een Seek compact PRO camera op te gebruiken.
Deze warmtebeeldcamera stelt als eis dat er Micro USB OTG (on the go) op het tablet zit.

Nu zat ik al te kijken naar een " ASUS ZenPad 8.0 Z380M ". 8 inch is zat voor mij.
Maar hoe kan ik nu zien of deze OTG ondersteund? Ik kan er nergens iets over vinden.

Als deze Asus het niet kan, heeft iemand misschien een suggestie voor een Tablet?
7 a 8 inch is voor mij genoeg.

Als prijs zat ik ergens rond de 200 euro te denken. Wat meer is ook geen probleem...
Ik ben wel gebonden aan een Andriod tablet met Micro USB. Dus geen USB-C...
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een kwaliteitsmerk... Dus geen Chinees B keuze ding.

Meer dan die camera gaat er niet op gebruikt worden.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Volgens mij is dat een standaard iets op de Samsung tablets, ik zou die zeker bekijken.

Hier nog een wat oudere lijst met tablets die dit ondersteunen:
https://www.symlis.com/bl...-of-otg-supported-devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxxima
Het is best een doolhof, ook wat de Samsungs betreft.

Ik heb net flink wat van die types uit die mooie lijst ingevuld bij de tweakers price list.
Maar dat spul van 1,5 jaar geleden lijkt allemaal an obsolete. Niet gedacht dat het zo lastig zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zijn apps voor: Google Play: OTG? Nevermind, dacht dat je al een tablet had en evt. een alternatief zocht :X

[ Voor 26% gewijzigd door Osiris op 31-10-2017 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 20:58
Osiris schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:38:
Zijn apps voor: Google Play: OTG? Nevermind, dacht dat je al een tablet had en evt. een alternatief zocht :X
Daarvoor moet je wel eerst het apparaat in je bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Is het niet zo dat de meeste nieuwe Android apparaten gewoon ondersteuning voor USB OTG hebben?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxxima
TommieW schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:42:
Is het niet zo dat de meeste nieuwe Android apparaten gewoon ondersteuning voor USB OTG hebben?
Dat wordt op veel plaatsen wel gesuggereerd inderdaad... Maar ik vind het zo lullig
om een nieuw tablet te kopen en er achter te komen dat het niet ondersteund wordt.

De ASUS ZenPad 8.0 Z380M leek mij zo'n recent ding. Maar ik kan er niets over vinden.
Ja Chinese leveranciers welke wel een USB OTG kabeltje leveren voor deze Asus.
Maar om dan nu maar klakkeloos aan moet nemen dat die Asus OTG heeft...? 8)7
In de specificaties en ook in de online gebruiksaanwijzing is niets te vinden over OTG...

Ook als ik kijk naar een Samsung Galaxy Tab A 7.0 kan ik niets over OTG vinden...
Dat is toch een gangbare tablet lijkt me zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:13

TommieW

Numa numa.

Proxxima schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:37:
[...]

Dat wordt op veel plaatsen wel gesuggereerd inderdaad... Maar ik vind het zo lullig
om een nieuw tablet te kopen en er achter te komen dat het niet ondersteund wordt.

De ASUS ZenPad 8.0 Z380M leek mij zo'n recent ding. Maar ik kan er niets over vinden.
Ja Chinese leveranciers welke wel een USB OTG kabeltje leveren voor deze Asus.
Maar om dan nu maar klakkeloos aan moet nemen dat die Asus OTG heeft...? 8)7
In de specificaties en ook in de online gebruiksaanwijzing is niets te vinden over OTG...

Ook als ik kijk naar een Samsung Galaxy Tab A 7.0 kan ik niets over OTG vinden...
Dat is toch een gangbare tablet lijkt me zo...
In het allerergste geval kan je nog aanspraak maken op WKOA. Je zou ook nog kunnen overwegen om een webwinkel een mailtje te sturen. Vaak dat een winkel als CoolBlue daar maar al te graag antwoord op wil geven.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Pagina: 1