Portfolio in WordPress met meerdere categorieen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• specops0i0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:46
Mijn vraag

Ik zoek een oplossing voor de volgende situatie;

Er is een portfolio pagina die begint met 5 hoofdcategorieën waarna er een aantal sub categorieën volgen. Als laatste worden de afbeeldingen die bij die sub categorie horen getoond.

Dus;

Hoofdcategorieën met afbeelding
Subcategorieën met afbeelding
Afbeeldingen van de geselecteerde subcategorie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zelf gevonden hoe ik afbeeldingen categorien kan geven. Dit heb ik gedaan met een plugin. Ik heb geprobeerd met de media grid en de plugin GoPortfolio het te laten werken maar dat wilde niet.

Kan iemand mij in de juiste richting sturen of iemand die een mooi voorbeeld weet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Of hier een plugin voor bestaat weet ik niet. Zelf loste ik eerder zo'n situatie op door in mijn WordPress thema (ik maak ze allemaal op maat voor mijn klanten) logica op te nemen die het kon regelen.

Je wilt namelijk afbeeldingen kunnen ondersteunen bij een (sub)categorie. Dit stukje logica heb jij al gevonden. Vervolgens wil je op de categorie pagina van je post type (portfolio) zelf een template maken die de afbeeldingen toont van de specifieke categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Het probleem en wat je probeert te doen is me niet helemaal duidelijk.
Vragen die bij me opkomen:
- Heb je een online voorbeeld waar ik kan kijken?
- Hoe werkt die portfolio? (Gebruik je standaard posts, gebruik je er een plugin voor, of een andere optie?)
- Kun je anders de opbouw wat beter beschrijven? Dus wat zie je op elke pagina, wanneer klik je, en wat gebeurt er dan?
- (Een beetje afhankelijk van bovenstaande vraag) Gebruik je standaard categorieën? (Dus die van de standaard posts)
- Dat rijtje dat je noemt (Hoofdcategorieën, subcategorieën, afbeeldingen), staat dat op één pagina, of is het een serie van vervolgpagina's?

Dus een echt antwoord kan ik je (nog) niet geven. Maar twee termen springen in mijn hoofd: Custom taxonomieën en een plugin om afbeeldingen aan je categorieën toe te voegen. Maar dat laatste had je volgens mij al gevonden.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Ik vind je TS vrij onduidelijk. Je zoekt een oplossing, je schetst een situatie. Maar wat is nou precies het probleem? Lees hem zelf nog eens door en pas het wellicht even aan :)