Batterij van mijn laptop blijft 100% aangeven

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WStrootman
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Hallo,

Sinds de laatste update van Windows 10 (grote onderdelenupdate) blijft de batterij aangeven dat hij nog steeds 100% is, ik gebruik hem al de hele ochtend en nog steeds geeft hij aan dat de batterij 100% is.

Hebben meerdere mensen hier last van na de laatste update? Zo ja, heeft u dit probleem kunnen oplossen?
Zelf heb ik mijn laptop al opnieuw opgestart maar toch zit ik nog steeds met dit probleem..

Ik hoop dat iemand mij zal kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Wesley

Beste antwoord (via WStrootman op 31-10-2017 16:09)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

WStrootman schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:51:
Hallo,

Sinds de laatste update van Windows 10 (grote onderdelenupdate) blijft de batterij aangeven dat hij nog steeds 100% is, ik gebruik hem al de hele ochtend en nog steeds geeft hij aan dat de batterij 100% is.

Hebben meerdere mensen hier last van na de laatste update? Zo ja, heeft u dit probleem kunnen oplossen?
Zelf heb ik mijn laptop al opnieuw opgestart maar toch zit ik nog steeds met dit probleem..

Met vriendelijke groet,

Wesley
Ik zou hem gewoon uit laten gaan (want de batterij is dan leeg). Dan hem aan de lader hangen en kijken wat Windows dan zegt. Zo kalibreer je de batterij opnieuw. Windows krijgt namelijk ook een seintje als hij echt leeg is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

WStrootman schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:51:
Hallo,

Met vriendelijke groet,

Wesley
Ik zou hem gewoon uit laten gaan (want de batterij is dan leeg). Dan hem aan de lader hangen en kijken wat Windows dan zegt. Zo kalibreer je de batterij opnieuw. Windows krijgt namelijk ook een seintje als hij echt leeg is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-12-2024
Misschien de accu er even uithalen? (als dat mogelijk is).