Vraag

• fvs
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 10:30
Hi all,

Ik zoek een?
In-ear oortjes, draadloos via bluetooth geschikt voor telefoneren. ANC zou mooi zijn, maar dan is de keus ook veel beperkter.

Wat is je budget?
~€200 (goedkoper mag zeker).

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar bluetooth oortjes om muziek mee te luisteren maar ook direct om telefoongesprekken mee te voeren. Liefst zelfs dat ik ze aan twee apparaten tegelijk kan koppelen (telefoon en laptop), maar weet niet of dat teveel van het goede is

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben erg gecharmeerd van de Bose QC30 alleen als ik alle reacties lees is deze niet geschikt om mee te bellen. Gelijkwaardige alternatieven zijn moeilijk te vinden. Veel bluetooth in ear's hebben namelijk geen microfoon, en met de combinatie ANC en geschikt om te bellen kan ik al helemaal niks vinden. Ik denk dat die volledig draadloze oortjes (zonder koord) niks voor mij zijn, dan weet ik zeker dat ik ze na een week kwijt ben.

[ Voor 7% gewijzigd door fvs op 31-10-2017 11:52 ]

Alle reacties

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:34
Ik bel júist heel veel met de QC30 (meer dan muziek luisteren) en voor mij werkt het prima. Er is laatst ook een update geweest om dit te verbeteren geloof ik.
Fijne vind ik zelf dat je de NC snel kan regelen met de knopjes (ook in de app). Je kunt deze dus tijdens het bellen ook laag of uit zetten.

Er zijn tegenwoordig ook tig volledig draadloze oortjes, dus een los linker en een los rechter oortje. Van o.a. Apple, Bose, Beats dacht ik en nog een aantal merken..

• fvs
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 10:30
Bedankt voor je reactie.

Mbt die microfoon heeft Bose zelfs een eigen topic aangemaakt, hierin lees ik niets anders dan geklaag over de microfoon. Fijn dat jij betere ervaringen hebt! Alleen het haalt bij mij te twijfel nog niet weg.

Ik denk dat die volledig draadloze oortjes niks voor mij zijn, dan weet ik zeker dat ik ze na een week kwijt ben.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.