Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral word, excel en internet en boekhoudprogramma's. Er wordt niet op gegamed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500,- inclusief een windows licentie, pc wordt zelf in elkaar gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja oude Sata Hardeschijf, verder neem ik monitor, muis, keyboard etc mee. Dus enkel computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor windows installatie, en 1TB hardeschijf voor data en documenten.
Moet ik een videokaart erbij nemen of is onboard chip mobo voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast waar ruimte is voor 3-4 harde schijven, verder moet het systeem geschikt zijn om 5 jaar snel op te kunnen internet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is een I3 met 8GB werkgeheugen voldoende? Is een videokaart nodig of kan ik overweg met een onboard video chip van de mobo? Verder verwacht ik een goeie combo moederbord,processor(koeling?) en werkgeheugen van rond de €200 - €250, met de overige €300,- verwacht ik een kast, hardeschijf, voeding, cd-speler en kaartlezer te kunnen aanschaffen.
Vooral word, excel en internet en boekhoudprogramma's. Er wordt niet op gegamed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500,- inclusief een windows licentie, pc wordt zelf in elkaar gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja oude Sata Hardeschijf, verder neem ik monitor, muis, keyboard etc mee. Dus enkel computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
SSD voor windows installatie, en 1TB hardeschijf voor data en documenten.
Moet ik een videokaart erbij nemen of is onboard chip mobo voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast waar ruimte is voor 3-4 harde schijven, verder moet het systeem geschikt zijn om 5 jaar snel op te kunnen internet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is een I3 met 8GB werkgeheugen voldoende? Is een videokaart nodig of kan ik overweg met een onboard video chip van de mobo? Verder verwacht ik een goeie combo moederbord,processor(koeling?) en werkgeheugen van rond de €200 - €250, met de overige €300,- verwacht ik een kast, hardeschijf, voeding, cd-speler en kaartlezer te kunnen aanschaffen.