Sony WH-1000XM2 (draadlozekoptelefoon) vorig model MDR-1000X

Pagina: 1
Acties:
  • 721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Sinds 3 weken heb ik de Sony WH-1000XM2 draadloze bluetooth koptelefoon.

Ik heb een paar vragen voor degenen die deze koptelefoon ook al een paar weken in bezit heeft.
  • Ik gebruik op mijn telefoon de ES file Explorer app om muziek af te spelen vanaf mijn nas.
    Als ik dan met een swipe op de rechter oorschelp een track wil skippen dan start de telefoon de Google play muziek app en start een nummer dat op mijn telefoon staat?! Hoe kan ik instellen dat dit niet gebeurd?
  • Als ik op het linker verstelbare stuk plastic druk kraakt het plasic behoorlijk en het lijkt alsof de koptelefoon niet goed in elkaar is gezet. Heeft iemand dit ook? (Dit vind ik eigenlijk niet kunnen voor zo een prijs.)
  • Weet iemand of er een kabel met remote werkt met deze koptelefoon?
  • Als ik in de Sony headphones app wissel naar 'voorkeur voor geluidskwaliteit' dan moet hij opnieuw verbinden met de koptelefoon. Soms lukt dit niet en staat er verbinding mislukt.

• S13b
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09-2024
Dag,

Ik heb ook dat de behuizing van de headphone erg kraakt. Mijn vriendin heeft dezelfde headphone en deze heeft dat niet. Ik zit er aan te denken om hem te laten repareren / garantie.

Groet.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:34
Kolorkie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:19:
Dag,

Ik heb ook dat de behuizing van de headphone erg kraakt. Mijn vriendin heeft dezelfde headphone en deze heeft dat niet. Ik zit er aan te denken om hem te laten repareren / garantie.

Groet.
En wat was nu de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S13b
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik beantwoord een vraag(deel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

Nee, we zijn oude koeien uit de sloot aan het halen. Dat hoeft in principe niet meteen fout te zijn, maar aangezien TS al sinds begin dit jaar niet meer op GoT geweest is lijkt me dit niet de meest nuttige kick.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.