Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Chrome automatisch op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:28
Oeps, een fout in de titel..

Beste Tweakers,

Sinds kort heb ik een nieuwe PC waarop ik meteen Chrome heb geïnstalleerd. Echter start Chrome ook op wanneer ik Windows 10 boot. Ik heb al van alles geprobeerd en zelfs Windows opnieuw geïnstalleerd.
Echter is alles zonder succes, het viel me wel op dat toen ik Regedit had geopend en daarna de PC opnieuw opstartte dat Regedit toen ook opende.

Ik ben echt ten einde raad, hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

[ Voor 4% gewijzigd door Grazder op 30-10-2017 23:02 ]

Beste antwoord (via Grazder op 30-10-2017 23:38)

Verwijderd

@Grazder Dit is een nieuwe "functie" in Windows 10 Fall Creators Update (zie: hier)

Probeer alle applicaties te sluiten voordat je je PC afsluit of op je beuraublad met alt+f4 je PC af te sluiten.

Alle reacties

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-11 20:13
Misschien een gekke opmerking, maar sluit de pc ook echt af of gaat die in een "diepe slaap"?

• Grazder
@eric.1
Nee de PC sluit echt helemaal af. De enige twee programma's die open blijven staan zijn Chrome en ook Regedit. Kan het totaal niet plaatsen..

[ Voor 4% gewijzigd door Grazder op 30-10-2017 23:07 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Om toch even uit te sluiten dat jij zelf iets verkeerds doet met het afsluiten, typ in het startmenu eens het volgende in gevolgd door enter:

code:
1
shutdown -s -f -t 1

-(s)hutdown -(f)orced -(t)ime

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Felyrion

goodgoan!

Heb je al eens gekeken bij opstart beheer of hoe het ook in het nederlands heet?

Rechtermuisknop op de taakbalk > task manager (of taakbeheer in NL) > Start-up tabje (opstarten tabje in NL). Daar staan alle applicaties die mogen meestarten met windows.

Let wel, hiermee stop je ook het opstarten van plugins of crhome apps die afhankelijk zijn van Chrome, zoals Google Hangouts.

Ook al denk ik eigenlijk dat het starten daar er niet per se voor hoeft te zorgen dat het browservenster tevoorschijn komt.

Maak je ook gebruik van bepaalde plugins of extentions in Chrome?

[ Voor 20% gewijzigd door Felyrion op 30-10-2017 23:18 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Grazder
@D4NG3R
Net even gecheckt, Chrome start als nog automatisch op ;(.

@Felyrion Dat is dus het vreemde, daar staat Chrome dus niet.
Ik draai alleen een AdBlocker, ik kan deze is proberen uit te schakelen, moment!

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

@Grazder Dit is een nieuwe "functie" in Windows 10 Fall Creators Update (zie: hier)

Probeer alle applicaties te sluiten voordat je je PC afsluit of op je beuraublad met alt+f4 je PC af te sluiten.

• Grazder
@sanderev66
Dit was ik inderdaad vergeten te melden, zodra ik alle tabs in Chrome sluit start het daarna ook niet meer automatisch op. Bedankt voor je reactie ik zal me er even in verdiepen! :)
Pagina: 1