Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Suggesties moederbord connectors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede forum leden.

Een tijd geleden starten mijn laptop alleen nog op in BIOS mode. Daarna heb ik de laptop in zijn geheel open gemaakt. het bleek dat er twee connector clipjes waren afgebroken. Ik had nog garantie dus heb hem terug gebracht naar de mediamarkt waarbij ik twee weken later een bericht kreeg dat mijn moederbord kapot was.
vandaag heb ik weer een poging gedaan om hem zelf naar te kijken en het bleek dat de clipjes zijn overgebroken van de conectors. Ik heb geprobeerd om hem met plakband te plakken en alle conectors vast te maken. Hij starten gewoon in zijn geheel op. Alleen mijn vraag aan jullie is of je die clipjes ook lost kan bestellen ergens of dat ik een geheel nieuw moederbord nodig heb.

Merk: Asus X550CC-XX424H

Het gaat om de lock clip zoals hieronder

http://www.laptoprepair10...keyboard-connector-02.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 21:49 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Misschien zou een foto helpen? ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de lock clip zoals hieronder.

http://www.laptoprepair10...keyboard-connector-02.jpg

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-11 21:15
Zijn niet te hertellen zonder goed soldeer gereedschap en een vaste hand,
Mijn tip goed vastzetten met tape, en het komt goed!

Verwijderd

Topicstarter
coolbvrobin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:40:
Zijn niet te hertellen zonder goed soldeer gereedschap en een vaste hand,
Mijn tip goed vastzetten met tape, en het komt goed!
Kan tape geen kwaad door de warmte?
Ik had ook begrepen dat een stukje plastic ertussen duwen helpt. Ik wacht nog effe af op een andere oplossing Haha. Ben niet zo van iets in elkaar tape. Perfectionistisch ^.^