Hallo beste tweakers, ik zoek nu al een tijd naar een "nieuw" android toestel van rond de €300,- .
Wat mijn minimale eisen zijn:
- 70 milimeter breed of minder (liefst minder)
- Android 6.0
- 4G op alle banden
- Full HD scherm
- 3GB ram
- 32GB interne opslag
- Unlocked bootloader
- Custom roms of het potentieel hebben om ze te krijgen
- De dag doorkomen
Ik zou graag een wat compactere smartphone willen, een custom skin vind ik meestal niet zo'n groot probleem.
Ik gebruik tegenwoordig een lg g flex 2.
Sinds dat ik weer een aantal smalle smartphones heb mogen vasthouden beviel me dat vele malen beter dan eentje met een 5.5 inch scherm.
Wat een groot probleem aan mijn huidige telefoon is, is zijn soc. Er zit namelijk een snapdragon 810 in.
Hij doet het fantastisch goed in benchmarks, enkel wanneer ik pokemon go speel zakt die binnen 10 minuten naar een framerate van 3fps.
Toen ik de afgelopen weken heb gezocht, sprak vooral één toestel mij aan.
Ook ben ik sinds jaren weer in een telefoonwinkel geweest.
Hier heb ik meerdere telefoons geprobeerd (eigenlijk het halve assortiment).
De Huawei Nova
https://tweakers.net/pric...huawei-nova-titanium.html
Voordelen
- Premium behuizing (favoriet)
- Compact
- Mooi scherm
- Mid tier specs
- 120fps camera
- usb-c
Nadelen
-geen officiële custom rom support
-bootloader unlocken is erg lastig
-geen 5GHz
Ik zou wellicht ook nog geïntresseerd zijn in een Samsung Galaxy S7. Die scoort namelijk op eigenlijk elk punt beter, behalve de degelijkheid van de behuizing (en KNOX).
Ik zou jullie advies ontzettend waarderen, ik heb zelf al veel research gedaan, maar blijf twijfelen of er een betere deal om de hoek ligt.
Wat mijn minimale eisen zijn:
- 70 milimeter breed of minder (liefst minder)
- Android 6.0
- 4G op alle banden
- Full HD scherm
- 3GB ram
- 32GB interne opslag
- Unlocked bootloader
- Custom roms of het potentieel hebben om ze te krijgen
- De dag doorkomen
Ik zou graag een wat compactere smartphone willen, een custom skin vind ik meestal niet zo'n groot probleem.
Ik gebruik tegenwoordig een lg g flex 2.
Sinds dat ik weer een aantal smalle smartphones heb mogen vasthouden beviel me dat vele malen beter dan eentje met een 5.5 inch scherm.
Wat een groot probleem aan mijn huidige telefoon is, is zijn soc. Er zit namelijk een snapdragon 810 in.
Hij doet het fantastisch goed in benchmarks, enkel wanneer ik pokemon go speel zakt die binnen 10 minuten naar een framerate van 3fps.
Toen ik de afgelopen weken heb gezocht, sprak vooral één toestel mij aan.
Ook ben ik sinds jaren weer in een telefoonwinkel geweest.
De Huawei Nova
https://tweakers.net/pric...huawei-nova-titanium.html
Voordelen
- Premium behuizing (favoriet)
- Compact
- Mooi scherm
- Mid tier specs
- 120fps camera
- usb-c
Nadelen
-geen officiële custom rom support
-bootloader unlocken is erg lastig
-geen 5GHz
Ik zou wellicht ook nog geïntresseerd zijn in een Samsung Galaxy S7. Die scoort namelijk op eigenlijk elk punt beter, behalve de degelijkheid van de behuizing (en KNOX).
Ik zou jullie advies ontzettend waarderen, ik heb zelf al veel research gedaan, maar blijf twijfelen of er een betere deal om de hoek ligt.