Goede dag of goede avond mede-tweakers,
Ik wil graag een feedback van jullie op me onderdelen lijst en ik hoop met de volgende punten jullie genoeg informatie te verstreken om mij een feedback te kunnen geven.
Gamen op 1440p maximaal, opnemen, video bewerking/renderen. Voor school bepaalde programma's gebruiken bij het ontwikkelen van games en het maken daarvan. En natuurlijk gewoon ook de dagelijkse bezigheden.
Mijn budget ligt voor de onderdelen rond de 2000 euro. En de verzendkosten zie ik van zelf wel.
Ik ga geen onderdelen gebruiken van me vorige systeem.
In mijn wenslijst zal je zien wat ik denk wat ik nodig zou hebben.
Geen voorkeuren perse, maar zoals je misschien kan zien aan de lijst van onderdelen. Wil ik dat het bij elkaar kan passen. Dan bedoel ik de LED.
Geen eisen of wensen.
Ik ga misschien later wat overclocken maar eerst zorgen dat alles top na behoren gaat werken met alles wat ik gebruik.
Ik hoop een goede feedback te krijgen van jullie op advies of wat misschien handiger is. En voor alle informatie, advies en tips hartelijk bedankt alvast!
Ik wil graag een feedback van jullie op me onderdelen lijst en ik hoop met de volgende punten jullie genoeg informatie te verstreken om mij een feedback te kunnen geven.
Gamen op 1440p maximaal, opnemen, video bewerking/renderen. Voor school bepaalde programma's gebruiken bij het ontwikkelen van games en het maken daarvan. En natuurlijk gewoon ook de dagelijkse bezigheden.
Mijn budget ligt voor de onderdelen rond de 2000 euro. En de verzendkosten zie ik van zelf wel.
Ik ga geen onderdelen gebruiken van me vorige systeem.
In mijn wenslijst zal je zien wat ik denk wat ik nodig zou hebben.
Geen voorkeuren perse, maar zoals je misschien kan zien aan de lijst van onderdelen. Wil ik dat het bij elkaar kan passen. Dan bedoel ik de LED.
Geen eisen of wensen.
Ik ga misschien later wat overclocken maar eerst zorgen dat alles top na behoren gaat werken met alles wat ik gebruik.
Ik hoop een goede feedback te krijgen van jullie op advies of wat misschien handiger is. En voor alle informatie, advies en tips hartelijk bedankt alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 385,51 | € 385,51 |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 515,45 | € 515,45 |
| 2 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,50 | € 89,- |
| 1 | Corsair Carbide Air 740 | € 135,34 | € 135,34 |
| 1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 155,- | € 155,- |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 218,05 | € 218,05 |
| 1 | Corsair RM750x Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 125,25 | € 125,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.995,55 | |