be quiet! heeft op Twitter een teaser getoond van een nieuwe case genaamd Dark Base 700 (https://twitter.com/bequi...status/924954101191987200). Er staat ook de datum 14/11 bij wat waarschijnlijk de dag is waarop de volledige case wordt getoond en misschien gereleased.
Ik zou graag jullie mening horen over deze case. Wat verwachten jullie er van?
Wat mij vooral interesseert is of er nog een 5.25" bay gaat zijn. Dat is namelijk nog niet te zien in de teaser. Het zou jammer zijn als ze deze weglaten aangezien be quiet! een van de weinige producenten is die nog zo'n cases maakt én ze mooi integreert in het design van de case.
Ik had altijd graag iets tussen een Silent Base 600 en een Dark Base 900 willen zien en het lijkt erop dat deze eindelijk komt.
Ik zou graag jullie mening horen over deze case. Wat verwachten jullie er van?
Wat mij vooral interesseert is of er nog een 5.25" bay gaat zijn. Dat is namelijk nog niet te zien in de teaser. Het zou jammer zijn als ze deze weglaten aangezien be quiet! een van de weinige producenten is die nog zo'n cases maakt én ze mooi integreert in het design van de case.
Ik had altijd graag iets tussen een Silent Base 600 en een Dark Base 900 willen zien en het lijkt erop dat deze eindelijk komt.